My Schoolstuff….

Vandaag laat ik jullie mijn schoolspullen zien. Ik weet dat de school al begonnen is, maar het leek me gewoon leuk! :). Ook voor degene die nog niet al z’n schoolspullen/tas heeft. 

Mijn kaftpapier is van Paul Frank. Erg cute met die cupcakes! 

Mijn oude rekenmachine 🙂 Trouwens, je kunt je rekenmachine markeren met nagellak! Ik heb een hartje en mijn initialen. Mijn schattige Dinsey Cuties etui met bambi en stipjes.. En de inhoud van de etui, pennen, potloden, markeerstift, plakband en puntenslijper…. 

ROZE pritt stiften! En typex…  

Een Love is… agenda, die best wel overzichtelijk is met roze, wit en zwart….. I like it! 

Kijk nou wat een leuk schriftje van Jip en Janneke! ‘Make every day a happy day!’. OMG! Een snorrengum! Typisch iets voor mij 🙂

Deze map is ook van Paul Frank, van vorig jaar met hartjes en aardbeitjes.  En als klap op de vuurpijl: mijn nieuwe schooltas van invito!

Nou, dat waren mijn schoolspullen ik hoop dat jullie er wat aan gehad hebben en het leuk vonden om het te zien.

Houden jullie ook zo veel van snorren?

X. Josephine

One thought on “My Schoolstuff….

Leave a Reply

