Mijn nagellak stash

Vandaag laat ik mijn nagellak stash zien ( mijn nagellak verzameling dus. ) Het zijn er niet weinig, maar superveel lakjes ook weer niet. Het aantal groeit per week, dus hier komt waarschijnlijk volgend jaar weer in update van. Ik ben gek op nagellak. Om mijn nagels mooi te lakken, ( opdrogen is wat minder), het eindresultaat en om het te verzamelen. Jullie kunnen bij deze vaak nail art (NOTD nails of the day ) en nail art inspiratie artikelen verwachten op de site. Genoeg gekletst, Enjoy! 

Lakjes die ik wegdoe…

Het heeft wel nut gehad om dit artikel te maken, want nu heb ik mijn stash opgeruimd.

Houden jullie ook van nagellak, en welke is jullie favoriet?

X. Josephine

3 thoughts on “Mijn nagellak stash

Leave a Reply

