Review: Parfum van Marc Jacobs Dot

Toen ik een cadeautje aan het uitzoeken was voor dat ik over was naar 3vwo, richtte ik mijn blik op deze parfum. Ik had nog niks gehoord van de nieuwe parfum van Marc Jacobs, maar toen ik een paar dagen later er artikels over las op andere beautyblogs en tijdschriften wist ik het zeker, ik wil deze parfum! Ik had er al aan geroken en een paar testertjes meegekregen.  Een paar weken later kreeg ik de parfum. Het was totaal onverwachts en toen ik de parfum in mijn handen had, kon ik het nog steeds niet geloven. Hierbij dus een review van de parfum van Marc Jacobs: Dot.

De parfum Dot komt dus van het woord polkadot ( stip ) en doet me denken aan lieveheerstbeestjes. Net zoals ik in de intro al zei: de parfum is echt eyecandy (snoep voor je ogen ). Ik kan geen enkel minpunt verzinnen, behalve dat je de flacon niet mee kunt nemen ( maar daar heb je testertjes voor :). Het is een frisse fruitige/bloemige geur met zoetigheid maar zeker niet te overheersend.. Lekker voor overdag! 

De topnoten: rode bessen, dragon fruit en kamperfoeli.

Hart: jasmijn, kokoswater en oranjebloesem.

Basis: vanille, drijfhout en muskus.

Ik vind deze parfum echt prachtig en ookal is een geur vrij persoonlijk, ik weet zeker dat deze geur veel meiden aanspreekt. 

Onder andere te koop bij de Douglas:

Marc Jacobs Dot 30 ml eau de parfum spray: 44,95 euro

Marc Jacobs Dot 50 ml eau de parfum spray: 62,10 euro

Marc Jacobs Dot 100 ml eau de parfum spray: 80,10 euro

Zelf heb ik de parfum van 100ml, want zeg eens eerlijk de flacon ziet er hier echt veel mooier uit dan die van 30ml. En ik vind het zo leuk dat je zo’n leuke flacon op je kaptafel kunt zetten. Tenzij het je alleen om de geur gaat :). Ik vind de geur echt heerlijk! Ik raad iedereen aan om even te gaan ruiken aan deze parfum. Ik ben er echt super blij mee! 😀

Zijn jullie ook zo enthousiast over deze parfum?

X. Josephine

Leave a Reply

