Gratis Etos nagellak!


Deze actie is bij vele bloggers bekend. Bij elke 15 euro aan boodschappen bij de Etos kreeg je een gratis nagellakje! Ik heb 4 nagellakjes weten te bemachtigen die ik vandaag voor jullie ga reviewen! 

Ik vond dit een ontzettende leuke actie,véél leuker dan dat je bij een aankoop een stom plastic armbandje krijgt die je toch nooit gaat dragen. Ik ben verslaafd aan nagellak en ik kan er geen genoeg van krijgen! Maar ik zal gelijk met de deur in huis vallen, want er is ook iets waarvan ik genoeg heb. En dat is dat sommige nagellakjes GEEN namen hebben! Dus even voor alle mensen die een bedrijf hebben, dit is een hint! Ik vind het namelijk een ontzettende afknapper en niet professioneel als je nummers gaat gebruiken voor nagellak, eigenlijk voor ALLE producten! Soms als een naam erg leuk is, is het zelfs voor mij een reden om het product te kopen. Maar dit, misschien overdrijf ik hoor maar het word nu wel eens tijd dat mensen dit in gaan zien.

Maar eigenlijk ben ik voor de rest helemaal niet negatief over de lakjes! Ze blijven lang zitten ( het heet ook niet voor niks Long Lasting ) en lakt niet streperig. Alle lakjes hebben een creamy finish, en dat is nou net waar ik wel van hou!

Een prachtige roze paarsachtige kleur, dekt in 2 laagjes

Een romige witte kleur, dekt in 3 laagjes.

Een mooi lavendel blauwe kleur, dekt in 2 laagjes.

Een kanariegele kleur die meer naar oranje dan naar groen neigt, dekt in 3 laagjes.

Ik ben het minst tevreden over de gele kleur, omdat ik niet zo veel van geel hou. Maar deze kleur had ik nog niet in mij stash! En meestal dekken gele lakjes helemaal niet, deze tenminste wel.

Op de 3de plek komt de witte, die ik trouwens erg gaaf vind staan! Door de witte kleur lijkt mijn huid iets bruiner.

Ik zat erg te twijfelen tussen de blauwe en de roze, maar de roze is toch net mijn favoriet geworden. Een prachtige kleur!

Enjoy your day

X. Josephine

Welke kleur vinden jullie eigenlijk het mooist?

Leave a Reply

