Review: H&M bronzer en oogschaduw

Een paar weken geleden had ( net zoals alle winkels ) H&M sale! Ik zag er een prachtige bronzer en oogschaduw liggen voor 2 euro per stuk! Ik heb denk dat ik geluk heb gehad, want ik hoefde voor beide maar 2 euro te betalen 😯 Ik vond deze producten wel een review waard, dus bij deze! 

Ik begin bij de verpakkingen, en die vind ik echt mooi. Het is gewoon klassiek, zwart en doorschijnend plastic zodat je het product goed kan zien. Het ziet er ook niet bepaald budget uit, en dat is natuurlijk erg fijn.

Wel vind ik het jammer dat ook deze producten geen namen hebben, want het kost weinig moeite en het maakt het gelijk professioneler.

Maar nu de review dus, ik begin bij de bronzer:

Een leuk patroontje, in de vorm van een plant.

WAUW, moet je die mooie gouden glitters zien!

En wat een pigment!

Ik ben erg tevreden over deze bronzer, maar er is 1 minpuntje. En dat is dat na 1 keer swatchen de gouden glitters en het patroontje alweer weg waren. Maar ik houd toch niet zoveel van glitters in bronzer, daar gaat mijn gezicht alleen nog maar meer van glimmen!

En nu de oogschaduw

Het patroontje heeft iets weg van een strand, zee en zand…

Zo handig dat er meer kleuren in 1 oogschaduw zitten. Zo kun je makkelijker combineren/spelen met kleuren omdat je weet dat de kleuren bij elkaar passen. Omdat er weinig glitter in zit en het basic kleuren zijn, kun je er een goede ooglook mee maken voor naar school bijvoorbeeld. Maar dat terzijde komt er best veel pigment van af. Alleen vervaagt de kleur erg snel…

Over het algemeen zijn het voor 2 euro leuke en goede producten, en dat printje is zoo mooi!

Hebben jullie ook make-up in de sale gekocht?

X. Josephine

Leave a Reply

