Tag: Before i die

Vandaag heb ik een tag voor jullie, de: before i die tag. Ik heb een lijstje gemaakt van dingen die ik nog zou willen doen voordat het zover is. Het kunnen kleine wensen zijn of erg grote dromen, het maakt niet uit. Zijn jullie nieuwsgierig? Enjoy!

Vliegen lijkt me het mooiste wat er is, ik bedoel niet in het vliegtuig of in een luchtballon. Maar ik heb het over zelf vliegen, je armen uitslaan en opstijgen. Misschien een mission impossible. Maar als het te makkelijk is kan je er niet over dromen toch? 🙂

Een iets makkelijkere haalbare wens. Ik heb een beugel ( helaas 😦 ) En het lijkt me gaaf om 1 keer een gekleurde beugel te hebben, gewoon voor de grap.

Ik ben altijd opzoek naar dingen om te fotograferen. En dit leek me een leuke uitdaging. Hoe moeilijk kan dit zijn?

Dit gaat zeker een keer gebeuren. Ik weet het zeker, misschien niet nu, dit jaar of volgend jaar. Maar ik ga dit zeker doen. Het lijkt me ook leuk om daar te studeren voor 1 à 2 jaar. Mensen leren kennen, cultuur leren kennen, shoppen! Ja, ik zie het helemaal zitten….

Gewoon, omdat Mickey Mouse cool is 🙂

Dit wordt moeilijk, ik ben erg slecht in tekenen. Ja wat kan ik er meer over zeggen, het is wel leuk. Maar het is nog leuker als je het ook kan, en dat is het niet in mijn geval.

Ik hou van mintgroen en ik hou van Allstars. Do i need to say more?

Deze slaat nergens op. Ik heb ontzettende hoogtevrees. Maar ik wil bungee jumpen van een paar honderd meter hoge berg. Niet echt logisch..

Ik moet van mezelf meer in de keuken staan en koken. Ik vind koken erg leuk om te doen ( vooral als het gaat om taarten/cakes/muffins bakken 🙂 ). En dit lijkt me een erg lekkere uitdaging!

LEUK! Een brief naar iemand toesturen die je niet kent en afwachtten tot diegene terug reageert want dat is echt zoo geweldig! -_-. Nee even serieus, het lijkt me echt leuk. 

:schock: 💡 Weetje dit is echt helemaal niet zo’n slecht idee….

Omdat het kan, en omdat Nemo een leuke vis is. Aangezien het een clowns vis is en ik clownstrofobie heb, lijkt het me alleen niet zo verstandig…..

Ik weet niet of dit me wel lukt, het is gewoon te mooi om op te eten!

Ja, dat ga ik zeker doen met m’n zusje. Maar we zijn nog bezig met het verzinnen van een titel.

Een klein aandachtspuntje voor mezelf, ik ben sterk. Maar het leven kent ook dieptepunten en tegenslagen, daar moet je mee kunnen dealen. En op sommige momenten kan ik dat gewoon simpelweg niet.

Oké, ik hou van lekker eten en het IS zonde om het naar mensen toe te gooien en op de grond te smijten ( en pijnlijk voor de vloer ). Ja, ik weet dat er in Afrika kinderen zijn die niet eens eten hebben, ik heb er zelf gewoond! Maar toch de gedachte lijkt me grappig.

Haha, deze kom je altijd tegen in films!

Na het kunnen vliegen lijkt mij dit ook geweldig. De wereld verkennen, andere dingen ervaren.  Ja ik wil! 🙂

Ja, het geluk zit het in de kleine dingen. Nou, dit is zo’n klein dingetje die ik gewoon wil doen.

Ik hoop dat ik geluk vind in de frambozen :D. Nee, ik ga niet van tevoren bedenken waarvan ik gelukkig MOET worden. Maar ik probeer zoveel te genieten van de kleine dingen in het leven.

Even voor alle duidelijkheid. Met HEM bedoel ik die gekleurde lichtgevende badeendjes, als jullie aan iets anders dachten 🙂

OMG! Ik wil hier naartoe NU! Dit lijkt me echt hèèl gaaf!

Omdat zee schildpadden cool zijn, weer wat anders dan die dolfijnen.. Ik hou van ballonen en ja ik hou van schrijven, maar dit lijkt me gewoon iets heel speciaals op de een of andere manier.

Deze telt niet want ik heb een goede camera, en het is een Nikon. Een Nikon J1 om precies te zijn…

Al heel vaak gedaan, maar ik hou van mijn pyjama. Dit wil ik zeker vaker gaan doen.

Omdat ik gewoon erg veel in de toekomst leef, het klinkt raar en misschien is dat het ook. Maar op sommige momenten mag ik meer stilstaan bij nu.

Dat ben ik nu aan het doen 🙂

Lekker bij een warm kampvuur zitten met vrienden, naar de grote sterrenhemel kijken en in slaap vallen door de kalmerende zeegeluiden. Heerlijk lijkt me dat.

Ik gek ben op ballonnen en dat gecombineerd met water is het nòg leuker!

…. IK HOU VAN SNORREN! 😀

Ik ben al een keer op safari geweest, maar KIJK die schattige zebra!

Als ik genoeg tijd vrij kan maken lijkt dit me dit een erg leuk idee!

Vroeger had ik erg lang haar, nu heb ik spijt dat het zo kort is geknipt. Maar ik laat het gewoon weer aangroeien…

Feestjes zijn leuk en als je iemand er blij mee kan maken door het te organiseren, waarom niet?

Omdat ik dol ben op de film Hungergames ( die ik al 3 keer heb gezien ) en de boeken waarvan ik bijna alle delen al uit heb.

Romantisch *zwijmel,zwijmel…*

Omdat ik wil zien hoe diegene reageert en omdat ik soms ook een beetje gemeen ben. 👿 

Omdat ik hou van kokosnoten en omdat het er lekker tropisch uitziet.

Ik wilde dit vroeger altijd al, dit was gewoon een droom. Ook omdat mijn eerste foto die ik maakte van een snoepwinkeltje was. Al die kleuren, geuren die doen me denken aan vroeger. Of gewoon een eigen bedrijfje beginnen, maar dan moeten er wel snoepjes aanwezig zijn 🙂

Ja ik wil al deze dingen behalen, dit word nog wel de moeilijkste…

…..-_- oké erg leuk hoor! Maar wel de makkelijkste!

WOW, dit is nog best een lang artikeltje geworden, maar ik hoop dat jullie het leuk vonden! 

Jullie merken het wel als ik iets van mijn ‘before i die’ heb gedaan. En misschien willen jullie er helemaal niet over na denken, maar hebben jullie doelen, lijkt het jullie gaaf om  1 van deze dingen te doen. Oftewel….

What do you want to do before you die?

X. Josephine

One thought on “Tag: Before i die

  1. I want to sit in an open car with a shawl around my face and a pair of sun glasses and ride through the sun. The ultimate cool-experience….

Leave a Reply

