Hema Illuminating Blush

Blush, ik ben er dol op! Het zorgt voor mooie appelwangetjes. Deze keer een Hema blush. Met een heel cute tribal patroontje, en deze heeft me echt verrast. Lees je mee? 

Dit is precies dezelfde verpakking als die van de H&M! Een erg simpele maar mooie doorzichtige verpakking. Zo kun je goed het patroontje van de blush zien, en komt de kleur goed tot z’n recht.

Swatches in het donker

Swatches in het licht

Deze blush heeft echt heel veel pigment! Als je de kleur mengt, krijg je een heel mooi perzik kleurtje die neigt naar lichtroze. Perfect voor mijn lichte huid 🙂 . De blush bevat kleine, subtiele glitters. Een mooie blush voor overdag, voor s’avonds kan de blush een beetje licht zijn. Er is alleen 1 nadeel. Na een paar keer swacthen is het patroontje met de oranje en felroze kleur alweer weg :(. Jammer, maar mijn conclusie is dat de H&M bronzer en Hema blush gelijk zijn. Aan zowel verpakking als pigmentatie, als vervaging van kleur. 

Alsnog ben ik er blij mee dat ik de blush aan mijn stash kan toevoegen. De blush bevat 7 gram en kost 4,50

Wat vinden jullie van de make-up van de Hema?

X. Josephine

2 thoughts on “Hema Illuminating Blush

Leave a Reply

