Ooglook: Minty Mermaid

Ik had even zin in iets anders, namelijk een ooglook! Ik ben van plan om dit vaker te doen omdat ik het zelf erg leuk vind. Wel moet ik nog goede foto’s proberen te maken, goed te blenden, kleuren combineren enz. Dat heeft even wat tijd nodig, dus excuses daarvoor. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Enjoy! 

Ik heb nog weinig oogschaduw palette’s, dus heb ik ervoor gekozen om oogschaduw mono’s te gebruiken ( oogschaduwen apart ). Het is een blauw/groene look, turkooise eigenlijk. Ik vind de kleuren mooi, alleen de look zou ik zelf niet ( overdag ) in het algemeen dragen.

Ooglook zonder mascara

De look heb ik de naam Minty Mermaid gegeven. Er komt weinig mintkleur in voor, maar meer turquoise en donkergroen. Toch vond ik de naam Minty Mermaid erg leuk, en de look deed me denken aan de zee. Ik heb echt heel slecht geblend, maar het voordeel is wel dat ik nu duidelijker aan kan geven welke kleur bij welke oogschaduw past.

Geef je mening, Vinden jullie ooglooks leuk? 

X.Josephine

3 thoughts on “Ooglook: Minty Mermaid

Leave a Reply

