My life in pictures…

Jullie kennen het concept vast wel van andere bloggers: My life in pictures… Het houd in dat je foto’s laat zien over je leven. Meestal word dit zo’n 1 keer per maand gedaan, maar ik maak zoveel foto’s dat ik het misschien opsplits in 2  keer per maand. Ik vind het net zoals je misschien wel hebt gemerkt of heb gelezen in ‘About me’, erg leuk om te fotograferen. Ik heb al erg veel foto’s van Augustus geplaatst in mijn verslagen over mijn vakantie in Ierland. Maar ik wilde toch even jullie laten zien wat je kunnen verwachtten, dus laat ik nog een paar foto’s van juni/juli zien. Enjoy!

Mmmmm…….

PIZZA! 😀

In het zonnetje zitten op het dakterras….

zonnetje + ik = gezelligheid 🙂

Erg toepasselijk voor als het winter is, maar het is nog zomer hoor -_-

Ik verveelde me, dus toen ging ik m’n ketting fotograferen….

Een drempel in de vorm van een SNOR! 😀

Even op de trampoline springen….

Even in de middle of nowhere om te wandelen en foto’s te maken!

Donut eten

Zelf gemaakte pudding met karamelsaus : schock :

Haha, ik zie er zo groot uit met die grote trui!

Op werk lunchen…

Op bed liggen en artikel schrijven….

I

LOVE

SUSHI

Oops…

en taart….

En fruit voor de gezondheid, maar dan wel met slagroom….

Lekker liggen in een zitzak….

Even mijn schoenen fotograferen 🙂

FOTD voor

FOTD na

Bij de kapper

Eindresultaat!

Taart eten op een feestje en even de gekleurde vlaggetjes fotograferen!

Ik schaamde me dood toen 1 van de politiemannen achter me zei: ‘Wel leuk lachen hè!’. Ik kon wel door de grond zakken….

Ja, toen was het nog echt mooi zomerweer *zucht*

Grappige mutsen passen in winkels…

Ben en Jerry ijs in appeltaart smaak!

Daar hoort natuurlijk èchte appeltaart bij!

Random foto’s..

…..

Watermeloen! 😀

Pannenkoek eten in een pannenkoeken huisje 🙂

Mensen, maak kennis met: BAMBI ( het schattige hertje )

Blauwe bosbessen zijn echt heel lekker…..

Dit waren de foto’s voor juni/juli. Ik zal aan het eind van deze maand een ‘My life in pictures’ van september doen!

Enjoy your life!

X. Josephine

One thought on “My life in pictures…

Leave a Reply

