Mother nature inspiration #1

Ik hou van de natuur. Het geeft me ontzettend veel inspiratie en rust. Als ik bijv. een ooglook wil maken, laten de kleuren van natuur foto’s mij inspireren. Iedereen die me kent of volgt weet dat ik graag fotografeer, ik kijk altijd op google naar plaatjes om me te inspireren. Vooral over de natuur, maar dan zie je van die enorme mooie bergen of watervallen. Dan vind ik het jammer dat je dat niet in Nederland hebt. Maar ik ben erachter gekomen dat de mooiste plaatjes in de kleinste hoekjes zitten, en dat je met een beetje oog voor detail in een park of tuin toch mooie foto’s kan maken. Ze hoeven niet eens mooi te zijn, als iets heel lelijk is kan iets toch mooi zijn. Klinkt dit logisch? Nee eigenlijk niet, maar het is wel zo. Je weet misschien al welke kant dit opgaat, vandaag laat ik mijn foto’s zien. Dit waren de eerste foto’s die ik maakte toen ik begon met fotograferen, waaraan ik mooie herinneringen  heb. Al deze foto’s zijn in NL gemaakt en niet bewerkt, de wereld kan ook mooi zijn zonder photoshop en special effects 🙂 Als je weinig of geen inspiratie heb neem dan een kijkje. Enjoy! 

 Je hebt nu naar een paar foto’s gekeken, maar er komen er nog veel meer aan! Maar ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.

Enjoy the nature

X. Josephine

4 thoughts on “Mother nature inspiration #1

  1. Dankje voor je reactie! Antwoord op je vraagjes: ik vind dat je best goede foto’s maakt hoor. Er zitten een hoop prachtige foto’s tussen! Verder vind ik je lettertype goed. Niet te groot, niet te klein.

  2. Ik vind het idee achter deze foto’s echt super leuk bedacht! Persoonlijk vind ik het net iets te veel foto’s voor 1 artikel. Mijn computer deed er namelijk 5 minuten over om alle foto’s op te halen.

  3. Wow wat een waterval aan foto’s, ik ben raak een beetje overdonderd van zoveel inspiratie. Ik vind het meer iets voor een boekje, de vier seizoenen van Josephine…..
    Ga vooral door met foto’s maken!

Leave a Reply

