Nail art: watermelon nails

Ik hou van nagellak en ik ben graag creatief bezig. Nail art is dus op mijn lijf geschreven. Ik heb watermeloen nagels gemaakt en laat zien hoe ik het doe. Ik heb wel nep nagels gebruikt, omdat ik heel erg kleine handen heb( ze zijn echt heel klein ) en korte nagels heb. Dat is niet echt ideaal, met nep nagels heb je een groter en gladder oppervlak dus makkelijker om nail art te doen! Enjoy! 

Dit zijn de nagellakjes die ik heb gebruikt:

Essie: nr.27 watermelon ( hoe toepasselijk 🙂
Essence: nr.18 Check me out
Catrice: nr. 740 King of the greens
OG: nr.08 shining star

Eerst heb ik de nepnagels op maat geknipt en gevijld ( ookal zijn ze nog steeds veel te lang ). Ik heb daarna 2 laagjes opgedaan van het Essie lakje watermelon. Ja, ik ben me er van bewust hoe slordig ik wel niet heb gelakt, daar ben ik ook helemaal niet goed in! Maar laten haal ik de foutjes weg met een wattenstaafje en nagellakremover.

Daarna doe ik net zoals french manicure, maar dan doe ik inplaats van een wit randje een groene.

Nu doe je wel een wit french manicure randje, maar dan onder de licht groene. In het lichtgroene lijntje heb ik met het catrice nagellakje verticale groene strepen getekend. Ik gebruik trouwens de witte nagellak van de Hema speciaal voor french manicure, want die hebben een superdun kwastje. Dat vind ik echt superhandig!

Zwarte stipjes op de rood/roze oppervlakte, en your done! 😀 Vinden jullie watermeloen ook zo lekker?

X. Josephine

3 thoughts on “Nail art: watermelon nails

Leave a Reply

