Chanel lip producten

Vandaag een review van Chanel producten! De kleuren zijn oogverblindend mooi, ik ben er zo blij mee! 😀 Deze lipglosses en lipsticks liggen vast in het assortiment. Nieuwsgierig? 

Dit zijn mijn eerste Chanel producten in mijn stash. Ik vind Chanel echt een fijn merk. Als ik aan Chanel denk, denk ik aan de Chanel parfum No. 5. Deze geur doet me denken aan m’n moeder die deze geur altijd draagt. Het voelt vertrouwd, de geur, de gedachte en buiten dat is alles van goede kwaliteit. Alleen een beetje prijzig, maar ik heb liever iets van goede kwaliteit dat een beetje prijzig is, dan een product die goedkoop maar erg slecht is.

Maargoed, de verpakkingen zijn erg chique zoals ik van Chanel gewend ben :). Ik begin met de producten die ik het minst fijn vind, de lipglosses. Ze hebben veel pigment en een mooi doorzichtige verpakking zodat je de kleur goed kunt zien. Een zwarte dop met aan de onderkant een gouden rand en bovenop de verpakking het Chanel logo. Ook de spons applicator is erg gebruiksvriendelijk. Dit zijn allemaal goede punten, waarom vind ik deze producten dan minder fijn? Dat is omdat ik niet van lipgloss hou, het is te plakkerig voor mij. Ik moet het steeds weer opnieuw aanbrengen en het staat mij niet. Geef mij maar een mooie lipstick!

En dan de lipsticks! Ze zien er erg knallend uit, maar de roze valt nog wel mee. Behalve de rode lipstick, die is echt prachtig en mijn favoriet! En de verpakking is rechthoekig en glanzend zwart waar aan de onderkant van de verpakking met kleine witte letters Chanel opstaat. Alleen deze lipstick heeft iets heel bijzonders, en dat is een click systeem! Je draait of trekt de dop er niet van af, maar klikt de verpakking eraf als het ware. Net zoals een klik pen en in de lipsticks staat ‘CHANEL’ gegraveerd , dat is een pluspunt! De pigmentatie is echt van heel erg goede kwaliteit! De lipsticks blijven lang zitten ( 6 uur bij mij als ik niks eet en/of drink ) en ik ben echt dol op dat click systeem, dat zouden ze bij alle lipsticks moeten doen!

roze lipstick insolente: 30 euro

rode lipstick excessive: 30 euro

lipgloss 106: 23 euro

lipgloss 169: 23 euro

Hebben jullie al een product van Chanel?

X. Josephine

Leave a Reply

