Review: H&M nagellak Lady Luck

De H&M heeft al sinds een tijdje een afdeling met make-up en dergelijke. Maar de nagellakjes waren er altijd al, en ze zagen er goed uit. Ik vroeg me af waarom ik nog geen lakje had van de H&M, en zag een erg mooie kleur: Lady Luck. Ik kon het niet laten om deze mee te nemen, hierbij dus een review. 

Ik begin bij het punt die belangrijkste voor me is, ‘Heeft dit nagellakje een naam?’. Ik was erg teleurgesteld dat ik nergens een spoor van een naam kon vinden. Totdat ik 15 min. lang naar het nagellakje had gekeken en de naam zag staan, Lady Luck. Dit vind ik een leuke naam, het is tenminste geen nummer of iets niet origineels zoals ‘ blauw/ groen metallic’. Want dat is gelijk ook de kleur van het lakje,turquoise en metallic i like! Dan is de structuur niet stroperig het is zelfs waterig en dat is handig om je nagellak aan te brengen. En het kwastje is goed, niet te groot niet te klein.  in het donker…  en in het licht… Je ziet het, de kleuren verschillen echt best veel in het donker of licht. In het donker lijkt de kleur meer naar blauw te neigen en in het licht meer naar groen. Ondanks dat de structuur waterig is, dekt het lakje wel goed in 2 laagjes. Ik ben erg blij met dit lakje en vind deze kleur prachtig! Ik weet zeker dat er meer lakjes van de H&M zullen volgen…

Alle nagellakjes bevatten 9 ml en zijn 4 euro.

Wat vind jij van de nagellakjes van de H&M?

X. Josephine

2 thoughts on “Review: H&M nagellak Lady Luck

Leave a Reply

