Alice in wonderland

Ik vind Alice in Wonderland echt super leuk, als boek en film. De film van Alice in Wonderland ( waar onder andere Johnny Depp in speelt ) heb ik op mijn 13de verjaardag gezien. Ik weet niet wat het is wat mijn aandacht zo trekt. Het verhaal, de plek of leuk gestoorde personages. Ik heb gewoon iets met deze film, dus vandaag een random artikel. Ik ga wat vertellen over mijn interesses zoals is had beloofd en dit is er zeker eentje. 

Ik probeer altijd voor te werken, dus had ik dit artikel al gedeeltelijk gemaakt. En 2 dagen na dat ik met het artikel was begonnen kwam Alice in Wonderland op tv. Ik vind dat best creapy en toevallig, want hoe vaak denk je nou bij jezelf: ‘Hé leuk, laat ik een artikel over Alice in Wonderland schrijven!’?. En ik wist echt van niks, maar goed. Dit was denk ik wel de 5de keer dat ik die film heb gezien en dat is voor mijn doen heel veel. Meestal vind ik 1 keer naar een film kijken wel genoeg, maar dit was anders. 

Ik denk dat het me zo aantrekt omdat niets onmogelijk is. Nee, ik vind deze films niet kinderachtig, maar er zijn zeker mensen die dat wel vinden. Ik vind deze film iets magisch hebben, het doet me ook denken aan vroeger. Als je me vraagt aan welke films ik denk uit mijn jeugd zijn dat Pippie Langkous, Sneeuwwitje en Alice in Wonderland. Het ziet er allemaal zo sprookjesachtig uit en het is een heel fantasierijke en gekke film. Van dat soort films krijg ik inspiratie omdat het zo ongewoon is.  

Alle personages uit de film zijn op een andere aparte manier leuk, maar ik heb 1 favoriete personage uit de film: de glimlachende kat. Ik ben gèk op katten en deze vind ik echt super cute! Maar de andere personages vind ik ook leuk. 

Ik heb laatst de ‘ before i die’ tag gedaan, maar ik ben heel veel dingen vergeten te benoemen. Dus bij deze….

Hier zit ik echt op te wachten -_-

Deze heb ik wel al eerder benoemd, maar het lijkt me ZOOO GAAF! 😀

Dit moet wel lukken, toch?! 😉

Dit vraag ik me al mijn hele leven af……

Vandaag was het weer een heel ander artikel, maar ik moest het gewoon even kwijt. En ik wilde de film van Alice in Wonderland even in de ‘spotlights’ zetten, omdat deze film een speciaal plekje in mijn hartje heeft 🙂
  Aan welke film hebben jullie een speciale herinnering ?

Enjoy your memories!

X. Josephine

One thought on “Alice in wonderland

  1. jaaa, wat een leuke plaatjes! en dat je al die nail art hebt wist ik ook niet. Alice in Wonderland is echt heel erg fantastisch. Ik zou het boek weer eens willen lezen, wel erg toevallig dat ie weer op TV was…je wordt op je wenken bediend.
    En de kat die kan verdwijnen behalve zijn glimlach heet ‘a grin without a cat’, dat beeld vergeet ik nooit meer.

Leave a Reply

