Short cake/ food shoplogje

 Ik weet dat snoep slecht voor je is, maar soms mag je jezelf ook eens een keer belonen! Ik heb namelijk food stuff gekocht. Het leek me leuk om jullie dat even te laten zien, gewoon omdat dat kan! 

Ik vind dit zo’n leuk concept! Het zijn 4 theedoosjes met verschillende smaken in 1 pakket. De thee is van het merk CupCakeTea en wat een ontzettend leuke naam! 😀 En de smaken klinken ook zeker niet verkeerd: Sweet Honey, Lovely Cherry, Chocolicious & Strawberry Kiss. Het meest benieuwd ben ik naar de Chocolicious, omdat die thee een combinatie is van de smaken mint en chocolade. And i love that combination!

Dan een reuze ijsje. Eigenlijk weet ik niet waarom ik deze heb gekocht mijn zusje zei: ‘ Ik vind deze zo bij je passen!’. En ja…, toen nam ik ‘m mee! 😀 In het plastic ijsje zitten lolly’s in de smaken: chocolade, aardbei en vanille. Ik ben benieuwd….

Wat is dit?! Nou mensen, dit heet drinken. Maar niet zomaar drinken, namelijk kersen drank van Hello Kitty! De verpakking vond ik gewoon te cute en je hebt er een surprise ei in zitten! Ik kon ze gewoon niet laten liggen! 

En nu de reden waarom ik dit artikel tòch heb geschreven: Ik wil vaker gaan bakken/koken. Ik vind het zo leuk om te doen, maar soms heb ik er gewoon geen tijd voor. Ik ga nu proberen tijd vrij te maken en heb ik deze cup cake mix gekocht. Oké, je hoeft er niet veel aan toe te voegen, maar het is een begin ;). Dus als het goed is kunnen jullie vaker recepten gaan verwachten! En net zoals ik de combi chocola en mint erg lekker vind, hou ik ook heel erg veel van sinaasappel met chocola echt hemels :3!

Zouden jullie het leuk vinden om vaker recepten te zien?

Enjoy food!

X. Josephine

2 thoughts on “Short cake/ food shoplogje

Leave a Reply

