Bentoboxen

Even iets anders dan beauty maar het leek me wel leuk om er iets over te vertellen! In Japan en China is het een soort van competitie geworden, dagelijks staan vrouwen uren in de keuken om een zo’n mooi mogelijke lunchbox voor haar man/kinderen klaar te maken. Het is niets anders dan een broodtrommel die ze vullen met eten zoals rauwkost/sushi enz. Maar ze maken er als het ware kleine kunstwerkjes van. Ik vind het er ontzettend cute uitzien, maar of het nou echt lekker is weet ik zo net nog niet. Het leek me leuk om zelf ook zo’n lunchbox na te maken! Dus hierbij mijn creaties en de plaatjes van het internet. Enjoy! 

Mijn creaties:

Het is weliswaar op een bord en niet in een lunchbox, maar we moesten het doen met de spullen die we hadden….

En plaatjes van onder andere Google die vandaag jarig is 😀

 

Wat vinden jullie van bentoboxen?

X. Josephine

2 thoughts on “Bentoboxen

Leave a Reply

