Review: Catrice lakjes

Ik ben gek op (blauwe ) nagellak en Catrice had een paar nieuwe lakjes aan haar collectie toegevoegd ( tenminste, ik heb ze niet eerder gezien ). Vandaag een review van de lakjes: No snow patrol en It’s all i can blue. Enjoy! 

De meeste nagellakjes in mijn stash zijn blauw, ik denk wel de helft van mijn stash. Ik vind blauw echt een prachtige kleur die ik steeds weer opnieuw koop. Maar toch zijn al mijn blauwe nagellakjes verschillend en kon ik deze niet laten liggen! Ik begin bij het lakje: No snow patrol. 

Dit vind ik naast dat het lakje een leuke naam heeft een mooi kleur ( anders had ik ‘m niet gekocht ;). Het is een soort turquoise zeegroen met een lichte blauwe shimmer. Dekt in 2 laagjes.

En dan nu: It’s all i can blue! 

Het vorige lakje was een zeegroene en dit is het tegenovergestelde, namelijk een heldere luchtblauw. Deze kleur is zo mooi fel dat deze er echt uit springt! Wel jammer want ook al lakt deze ook in 2 laagjes, dekt de vorige wel iets beter.

Allebei de lakjes zitten in het vaste assortiment en kosten 2,50

Welk nagellakje vind jij het mooist?

X. Josephine

2 thoughts on “Review: Catrice lakjes

Leave a Reply

