My life in pictures september 2012

Vandaag is het alweer de laatste dag van september, tijd voor mijn life in pictures dus! Ik heb het idee dat ik erg weinig foto’s heb gemaakt voor de maand, omdat ik op bepaalde foto momenten niet in staat was om foto’s te maken. Ik was bijvoorbeeld aan het hockeyen toen er prachtige regenbogen te zien waren en een wolk in de een vorm van een hart. Maar deze kleine dingetjes zitten in mijn geheugen gegrift, nu mijn memories digitaal. Enjoy! 

Echte kettingliefde, ze kunnen elkaar niet loslaten…

Meet amerikaanse pindakaas, mensen dit is Skippy 🙂

OMG!

Ik moest hier gewoon een foto van maken *snorrenliefde*

starend katje met gebrek aan aandacht in een toko :3

Het is tijd voor herfst, het is tijd voor: warme choco!

In Utrecht voor een filmpremière, maar eerst zon!

Ja, de herfst chocolaatjes zijn er ook weer…

Im in…..

HEAVEN :3

Leuk om cup cakes te maken!

Wie niet? 😉

Enjoy your life!

X. Josephine

Leave a Reply

