Katjes zijn mijn schatjes

Ik hou van katten. Ik heb een bepaalde band met die beestjes. Ik hou ook van andere dieren, maar deze speciaal. Mijn hele familie heeft katten en had sinds kleins af aan ALTIJD katten om me heen. Mijn liefde voor katten is echt groot, ik doe altijd álles voor ze. Wanneer ze miauwen geef ik ze eten/drinken, ik knuffel en aai ze tot ze in slaap zijn gevallen ( ook al is het 4 uur s’nachts). Ik praat tegen ze en denk dan dat die beestjes me begrijpen. Het is ( naast de schaap ) ook familie van me. Aangezien het dierendag is ( als het jullie niet is ontgaan ) leek dit me wel een leuk artikel om te posten. Goed, ik kan nu ook een heel lang artikel schrijven over katjes, of ik kan nu mijn vele ( schattige ) foto’s laten zien. Ik kies voor de laatste optie 🙂 dus hier komen ze dan! 

Dit dikkertje is mijn baby, ik noem hem: dikkie dik 🙂

Kijk nou wat een schattig hoopje vet….

Mispoes.

Ja hoor, eerst je tong uitsteken en nu weer gapen….

….en nu ook nog weird doen, maar ik hou wel van je! 🙂

Meet….

JOOST!, en ja Joost je kan met je tong je neus aanraken, dat zien we….

Met je grote oogjes toch…

lief doen :3

en z’n broertje, Herman

Mijn lieve katje Olie, ik mis m elke dag nog….

Dit katje lag in een viswinkel, wat een schatje!

Maar mijn eigen katje is toch ècht wel 1 van de schattigste uit mijn leven…

Wat moet je van me?

Hier een knuffel, nou goed?

Je krijgt echt geen aandacht door voor mijn voeten te gaan liggen hoor…

oké, misschien wel 1 knuffel dan…

één knuffel!

Kijk naar het vogeltje…

Miauw

Lig je lekker op de grond?

BAM! In your face!

Misschien is het moeilijk om te zien met een zwarte bank, maar hier ligt wel degelijk een katje…

En dit was het katje van de toko…

Dat waren de schattige poesjes,

Doe jij iets speciaals op dierendag?

X. Josephine

2 thoughts on “Katjes zijn mijn schatjes

Leave a Reply

