Nail art: Arizona Drink

Voor vandaag weer een nail art! Dit keer geïnspireerd op het originele drankje van Arizona, tenminste van de verpakking. Ik ga hier niet teveel woorden en kwijt maken behalve dat ik me er zeer van bewust ben dat ik niet altijd netjes te werk ga ( nagellak over nagelriemen en huid rondom de nagels enz. ) Maar hoe gek het ook klinkt, ik vind het leuk om die geknoeide restjes nagellak rondom mijn nagels weg te halen. Ik weet niet waarom, maar ik vind het leuk om nagellak eraf te pulken. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en het misschien zelf gaan proberen om het nog beter en mooier te doen. Stuur me dan a.u.b de foto’s, dat vind ik leuk om te zien. Enjoy your sweet sunday! 

Dit zijn de nagellakjes die ik heb gebruikt van links naar rechts:
Golden Chokolate van Pieces, Miss Minty van Gosh ,  Wrapped Around my fingerHeavy Metallilac & Miss Piggy Reloaded van Catrice.

Aangezien het resultaat niet zo pietje precies was kwam het wel aardig in de buurt….

Wat vinden jullie van de Arizona drankjes?

X. Josephine

2 thoughts on “Nail art: Arizona Drink

Leave a Reply

