Rituals Shower Gels

Een paar dagen geleden was er 3 dwaze dagen bij de Bijenkorf. Ik was er nog nooit geweest, maar wilde zeker een kijkje nemen en ging niet met lege handen naar huis! Ik heb onder andere 3 Shower Foams gekocht van Rituals in de heerlijke geuren: T’ai Chi, Yogi Flow en Fujiyama. Ik wild altijd deze kopen, maar op de 1 of andere manier ging ik altijd met iets anders naar huis. Ik ben zo enthousiast over deze producten dat ik dit wel en review waard vond. Enjoy! 

Ik heb dus 3 shower gels gekocht voor 17,50, dit klinkt duur maar anders was ik rond de 25 euro voor deze producten kwijt. Ik begin bij de verpakkingen die ik er super mooi en chique eruit vind zien. Mooie kleurrijke verpakkingen en de spuit dop is gebruiksvriendelijk, de kwaliteit die ik van Rituals gewend ben. De flessen zijn best groot en je hebt erg weinig nodig, met 1 klein pompje heb je genoeg schuim voor een uitgebreide douche sessie! Dit was even de info voor al de douchegels, nu ga ik in het kort de geuren beschrijven.

T’ai Chi is en geur die word omschreven als witte lotus en groen tee. Dit is echt een heerlijke groene thee geur, maar niet de bittere groene thee maar de zoetere variant. Een andere omschrijving voor de witte lotus is moeilijk want de geur ruikt precies zo, maar een lichtzoete vanille geur komt er erg bij in de buurt. Als ik aan deze geur ruik denk ik aan een meditatie tuin in Japan omgeven door kersenbloesem, bonzai boompjes, witte geisha’s mooi opgemaakt met waaier en al en natuurlijk groene thee drinkende Japaners 😉

Dan de geur Yogi Flow, die word omschreven als indiaase rozen en zoete amandelolie. Nou zoet is de geur zeker, maar in de douche valt de zoetigheid erg mee, je zult niet kots misselijk worden van de zoete geur om het zo maar te zeggen. De rozengeur kan ik het best omschrijven als van die turkse rozensnoepjes of rozenjam, echt heerlijk! Je ruikt de amandel ook zeker, niet echt noot achtig maar wel een warme geur. Het doet me denken aan die Indiase feestdag ( ben de naam kwijt ) waarbij iedereen met gekleurde poeders in de weer gaat en iedereen heel blij feest aan het vieren is.

WOW dit is echt zo’n BAM in your face geur! De geur Fujiyama is superfris en verkwikkend , goed om s’ochtends wakker mee te worden. De geur word omschreven als mandarijn en mint , de mandarijn is erg scherp en fris met een beetje zoetigheid. De mint kan ik niet echt ruiken ik ruim eerder de mandarijn waarbij de scherp en frisheid overheerst. Deze geur doet me denken aan de zonsopgang en een strakblauwe hemel die ik vanuit mijn raam kan zien wanneer ik net mijn bedje uitgestapt ben.

Ik ben echt heel enthousiast over deze shower gels! Nog even de tussenstappen van de structuren. Eerst is het een doorzichtige showergel, zodra je erover heen wrijft word het doorzichtige goedje wit en komt er steeds meer schuim…

Ik kan deze producten aan iedereen aanraden!

Welke geur lijkt jullie het lekkerst?

X. Josephine

2 thoughts on “Rituals Shower Gels

  1. Mooie foto’s m prima stukjes ! Beetje opletten op de lengte van een stukje en de info die je daarin stopt. Voor een review van 3 doucheproducten vind ik het nogal lang . Kus

Leave a Reply

