Ik hou van appels

Ja, zoals je al aan de titel kan zien houd ik van appels. Maar dan niet die fruitstukken waarvan je de appel oppakt en gelijk een hap uitneemt. Nee, ik hou van stukjes appel met kaneel of verwerkt in appeltaart Mmmm… Of gewoon appelmoes en lekkere appelsnoepjes als het maar zoet is, maar niet van die zure appels. Okè, misschien vraag je jezelf wel af waar dit naartoe gaat. Nou ik wil het hebben over appels maar dan als apparatuur zoals, laptops, ipads, ipods, iphone’s if you now what i mean…. 

Aangezien ik niet eens zoveel van het merk apple in mijn bezit heb ( maar ik mag niet klagen :),  maakt dat geen verschil met mijn liefde voor dat merk. Ik heb een laptop en  ipods van apple. Het is erg handig om er mee te werken, filmpjes bewerken met i movie, foto’s maken en bewerken via iphoto en photobooth en het heeft internet. Dat is ook de reden dat de iphone’s zo populair zijn, maargoed ik ben erg gelukkig met mijn superouderwetse telefoons die je nog in en uit kan klappen van onder andere, samsung, nokia en sony ericson :). Ik vind het erg fijn om met apple te werken, maar wow wat zijn ze snel met nieuwe snufjes en apparatuur op de markt brengen! Heeft iedereen ( ja, ik hou van overdrijven ) net een iphone 4S, komen ze nu alweer aan met een iphone 5. Ja, het valt niet mee er worden zoveel dingen uitgevonden dat je het haast niet meer kunt bijhouden. 

Dat zelfde geld voor trends, elke keer nieuwe collecties pff…, vertel mij wat! Ik ben er nog niet zo zeker van of ik nou wel of niet met de mode meedoe, ik koop gewoon de dingen die ik leuk vind. Vroeger was ik helemaal niet geintresseerd in kleding, ik droeg altijd kleurrijke kleding die ik lekker vond zitten. In tegenstelling tot mijn zus die er altijd casual bij liep. Vanaf mijn 7de mocht ik zelf mijn kleding uitkiezen op deze manier kon ik mijn eigen stijl ontwikkelen. Voor die tijd werd ik samen met mijn tweelingzusje altijd hetzelfde gekleed, dus ik was echt wel blij dat ik zelf kon gaan experimenteren. Ik begin nu wel een wat leukere stijl te krijgen, althans dat zegt m’n zus. Ze herkent mijn stijl niet eens als ik iets mooi vind wat niet met kleur, bloemetjes en strikjes geraffineerd is.

Goed, het onderwerp appels heeft opeens een hele andere wending gekregen! Toch ga ik mijn ‘ appel verhaal ‘ even samenvatten. Ik hou van appels, als fruit vind ik de combinaties appel & kaneel en appel & karamel heel lekker. Het apparatuur van apple is denk ik ook  wel duidelijk geworden dat ik dat gewoon echt een heel fijn merk vind! 

Houden jullie ook van appels?

Enjoy your apple!

X. Josephine

6 thoughts on “Ik hou van appels

Leave a Reply

