Review Essie nagellak

Essie nagellak, ik gèk op! De kleuren, de flesjes, de kwastjes, de namen en zo kan ik echt heel lang door blijven gaan. Maar dat ga ik niet doen, wat ik wel ga doen zijn 2 prachtige nagellakjes voor jullie swatchen. Deze lakjes heten: A Cut Above en Aruba Blue.  Enjoy! De flesjes vallen als eerste op en die vind ik mooi, chique en niet een goedkope uitsraling. Dat moet ook wel want erg budget zijn deze lakjes niet 😉 Ik begin maar gelijk met het eerste lakje: A Cut AboveDit is een prachtige glitter lak en ik hou van glitters want het ziet er zo feestelijk uit. Het zijn ronde glitters in een mooie oud roze kleur met zilvere tinten erdoor heen. Het enige nadeel is, is dat je glitter nagellak altijd moeilijk kunt verwijderen. Maar het is de moeite waard! Voor de rest vind ik de naam schattig, maar niet bij deze kleur passen. Bij A Cut Above moet ik niet gelijk denken aan een oudroze kleur of glitterlak.

Eigenlijk is deze nagellak meer als topcoat bedoeld,  deze lak dekt is slechts 4 laagjes nog steeds matig. Maar als je een mooi nagellak eronder hebt komt het helemaal goed! WAUW wat is dit een gave kleur! Een mooie metallic donkerblauwe nagellak. Ik vind de kwastjes erg fijn van Essie niet te dik en niet te dun. De naam Aruba Blue is een leuke naam, en goed te herkennen aan dat Blue gedeelte aangezien de lak blauw is.Dekt erg goed in 2 laagjes, im in love with this color!

Welke lakje vind jij het mooist van Essie?

X.Josephine

One thought on “Review Essie nagellak

Leave a Reply

