Collistar pakket

Toen het 3 dwaze dagen was bij de Bijenkorf heb ik ook nog dit pakket gekocht van Collistar. Hier zitten onder andere een bronzer en een crème in, nieuwsgierig?!  Dit was het tasje waar de producten inzaten. Je had de keuze uit een groene,gele en een paarse. Ik koos in eerste instantie voor de paarse, maar die was met de bronzer voor de donkere huid 😦 Nou dat ging ‘m niet worden, dus koos ik maar voor de groene ( voor het lichtste huidtype ). Het is een appeltjesgroene slangenprint in de vorm van een clutch zodat je het tasje heel handig mee kunt nemen.
Nog even tussendoor een update van mijn nagels. Ze zijn wel sterk geworden maar blijven erg kort. Ik heb nu een best heftige kleur op mijn nagels: neongroen die glow in de dark is. Want ik was de dag ervoor naar een feestje met het thema: Neon Colors. 
De dag èn nachtcrème can Collistar werkte erg goed voor mijn gecombineerde ( vette ) huid. De crème trok snel in en heeft een lekkere frisse geur. Ik vind de verpakking ook mooi, vooral die roze dop 🙂WAUW wat een mooi verpakking! Hier ben ik erg blij mee, maar de bronzer valt erg tegen. Deze bronzer is de lichtste kleur en is knal oranje/bruin.

Hebben jullie nog iets gekocht tijdens de Drie Dwaze Dagen?

X.Josephine

Leave a Reply

