Liebster award

Ik ben door Jeanine getagd en genomineerd voor de Liebster Award. Dat is een award voor bloggers die niet meer dan 200 volgers hebben. Ben je nieuwsgierig en wil je 11 funny facts van me weten? Lees dan snel verder. Enjoy! 

Dit zijn de regels:

1. Elk persoon die genomineerd is moet 11 dingen over zichzelf vertellen, gewoon random dingen het maakt niet uit!

2. Je moet 11 vragen beantwoorden van diegene die jou heeft genomineerd.

3. Je moet 11 nieuwe vragen bedenken voor degene die jij gaat nomineren.

4. Je moet 11 andere bloggers uitkiezen die jij gaat nomineren ( dus minder dan 200 volgers hebben ) en die melden in deze post.

5. Je moet die 11 bloggers die jij gaat nomineren even informeren door bijvoorbeeld een comment achter te laten.

6. Je mag niet terug genomineerd worden.

Dit zijn mijn 11 funny facts.  Enjoy!

My 11 funny facts: 

  1. Ik strik mijn veters op een gekke manier. 
  2. Mijn eerste foto die ik maakte was van een snoepwinkeltje.  
  3. Ik at vroeger altijd de slagroom spuitbussen leeg. 
  4. Soms neem ik thee niet om op te drinken, maar alleen om mijn koekjes er in te dopen. 
  5. Ik heb 1,5 jaar in Zuid Afrika gewoond
  6. Ik heb een tweelingzus, we zijn totaal verschillend maar hebben erg last van ‘tweelingtelepathie’ ( tegelijkertijd hetzelfde zeggen of aan hetzelfde denken). 
  7. Ik hou alleen van gesmolten  kaas, niet van gewone. 
  8. Als ik achter mijn laptop zit, heb ik altijd mijn koptelefoon op of ik nou wel of geen muziek luister. 
  9. Ik ben een sucker voor eyecandy verpakkingen, of leuke/schattige namen van producten. Het maakt niet uit of ik het nodig heb, ik wil het gewoon hebben! 
  10. Ik ben net een kameel, ik kan heel lang zonder drinken. Ik drink het meest tijdens het avondeten of voordat ik ga slapen. 
  11.  Ik raak ALTIJD mijn sokken en fietssleutels kwijt.

De 11 vragen die Jeanine heeft bedacht en ik nu ga beantwoorden:

1.  Waarom starte je een blog?

Omdat ik het heel erg leuk vindt om te schrijven, maar er zijn wel meerdere redenen. Ik vind het leuk om bezig te zijn iets te creëren wat helemaal van jezelf is en waarmee je kunt doen wat je zelf leuk vind, daar vind ik een blog erg geschikt voor. Het is natuurlijk ook leuk als een herinnering voor later wat je hebt meegemaakt en wat je toen interesseerde. Ik denk dat dat voor heel veel mensen een reden is om een blog te beginnen, om allemaal mooie of minder leuke herinneringen  te verzamelen

2. Welke blogs volg jezelf op de voet?

Ik volg beautygloss omdat ik Mascha ontzettend leuk vind schrijven en omdat ik haar oprecht vind, ze is niet fake. Ook vind ik Serena van beautylab echt super leuk en persoonlijk schrijven. Er zijn wel meerdere blogs die ik volg ( in totaal een stuk of 10 ) maar deze vind ik erg leuk schrijven. En kleine blogs ( niet als belediging bedoeld ) die niet zo heel bekend zijn vind ik  nog veel leuker!

3. Maak je ook filmpjes?

Nog niet, maar ik ben zeker van plan om dit wel te gaan doen!

4. Hoelang blog je nu al?

Sinds 22 augustus 2012, dus vanaf vandaag 2 maanden!

5. Hou ja van nail art? 

JA! Ik post soms nail art artikelen. Wel baal ik ervan dat ik zulke kleine handen en korte nagels heb.

6. Wat is jou meest gebruikte make-up product?

Mascara en matte poeder, dit zijn denk ik wel de basics. Mascara geeft me een open blik en matte poeder laat mijn huid niet meer glanzen.

7. Van welke muziek hou je?

Er is niet 1 favoriete stijl muziek die ik leuk vind, ik heb heel veel verschillende soorten muziek. Ik vind het leuk om naar Adele, Rihanna, Beyoncé, Lisa Scinta, Jessie J en Alicia Keys te luisteren maar ook naar John legend, Lenny Kravitz en Olivia John Newton. Ik zal vast nog wat artiesten vergeten zijn, maar het is een hele mix!

8. Waarmee maak je foto’s?

Met mijn nieuwe Nikon J1, erg toepasselijk want mijn voorletter is een J en mijn geluks getal is een 1.

9. Waar blog je meestal over? 

Ik heb nog niets over fashion gepost, ookal ben ik wel van plan om dit te doen. Ik schrijf het liefst over beauty & lifestyle, maar ik merk aan mezelf dat ik het meest random lifestyle artikelen zit te tikken.

10. Waar zit jij je posts/artikelen te tikken?

Op een bank met een mintgroen fleeche dekentje, aan mijn bureau of in mijn lekker warme bedje met m’n kat die me gezelschap houdt 🙂

11. Wat is je favoriete parfum?

Ik heb er 2, Chanel N.5 omdat mijn moeder daar altijd naar ruikt en dus op deze manier aan haar denk en flowerbomb van V&R omdat ik die van mijn lieve oma kreeg op m’n 15de verjaardag :3

Nu de 11 vragen die ik heb verzonnen voor de mensen die ik heb genomineerd:

1. Wat was jou inspiratie om een blog te beginnen?

2. Wat vind je familie ervan dat je een blog hebt?

3. Welke blogs volg je?

4. Welke artikelen vindt je het leukste om te lezen?

5. Heb je een logo, en zo ja waarom heb je voor dat logo gekozen?

6. Wat vind je het leukst om te fotograferen?

7. Wat maakt jou blog uniek van andere blogs?

8. Hoeveel tijd zit er in een artikel en waar haal je die tijd vandaan?

9. Heb je naast bloggen ook nog andere bezigheden?

10. Hou je ook zoveel van snorren?

De 11 blogs die ik genomineerd heb:

http://imkellay.blogspot.nl/ 

http://beachgirls1802.blogspot.nl/

http://www.amylaura.nl/

http://www.maximesieta.nl/

http://lifelikenaomi.blogspot.nl/

http://thesmellofvanilla.blogspot.nl

http://www.blushmuch.nl

http://www.projectnaturalbeauty.nl/

http://madebylien1.blogspot.nl

http://beautynspice.nl

http://lovebeautyandmore.blogspot.nl/

Dit waren ze!

Heb jij ooit een Liebster Award ontvangen?

X.Josephine

4 thoughts on “Liebster award

  1. Hahahah “Ik ben net een kameel” Dat zeg ik ook altijd!! Ik kan heel lang zonder drinken en ik heb 2 bulten:P hahah
    Blog je pas 2 maanden? Voor je het weet doe je het een jaar!:P Leuk dat je filmpjes op wilt nemen, vind het altijd leuk om iemand bewegend en pratend te zien zegmaar!
    Echt superlief dat je me getagd heb! Weet nog niet zeker of ik deze tag ga doen, heb hem namelijk een paar dagen geleden nog gedaan;) Wel heel erg bedankt voor het taggen!

Leave a Reply

