My life in pictures oktober

Oktober is alweer bijna ten einde, helaas. Gelukkig word het wel afgesloten met een halloween feest! Ik heb deze maand best veel foto’s gemaakt die niet allemaal in dit artikel verwerkt zitten. Ik ben namelijk ook nog in DL geweest voor de herfstvakantie, hier kunnen jullie nog een artikel over verwachten. Ik vind oktober een erg mooie en bijzondere maand, tussen herfst en winter in vind ik. Enjoy! 

Citroen macarons zijn 1 van de heerlijkste dingen op deze mooie wereld….

Ik hou van stenen die van vrede houden 🙂

Eindelijk een winged eyeliner die wel goed is gelukt!

Kijk een lief haasje!

Lekker vuurtje stoken met dit koude weer…

Mooie groene blaadjes hoor, maar waar is de herfst?

Liefde voor mintgroene theepotten

Muffins..

en warme choco bij het Stedelijk Museum

Ja, mintgroene autootjes zijn ook welkom

Wat ben je toch een schatje :3

Mijn logo gemaakt van zelf geplukte frambozen en zwarte bessen

Bij m’n lieve omaatje eten…

Lekker op m’n laptop met een aardbeienmilkshake

Angry Birds met snorren, i like it!

Uiteten 🙂

eenden pannenkoekjes zijn zooo lekker!


Enjoy your life!

X.Josephine

One thought on “My life in pictures oktober

Leave a Reply

