Things that complete

Vandaag hoop ik dat jullie mij door dit artikel beter leren kennen. Je kan mij niet typeren tot een type, daar ben ik te ingewikkeld voor. Het zijn de kleine dingen die jullie al wisten van mij, vanzelfsprekende dingen van mij en dingen die vraagtekens oproepen. Die vraagtekens wil ik in een ander artikel uitleggen waarom dat bij mij hoort. Ik merk dat ik mezelf steeds beter leer kennen, ik kan nu duidelijk antwoorden wie ik ben in woorden; iets wat ik eerst niet kon. Ik hoop natuurlijk dat jullie het een beetje interessant vinden om te lezen. Enjoy! 

Welke dingen wisten jullie nog niet van mij en wat heeft je verbaasd?

X.Josephine

One thought on “Things that complete

  1. wow, wat een mooie opsomming.
    Ik wist best veel dingen, maar niet dat je van Audrey Hepburn en olifanten houdt. En ik heb je nog niet horen zingen onde de douche…maar dat komt vast nog wel! en je hebt een leuke lach, geen rare hoor!

Leave a Reply

