Fall Fotoshoot

Ik was in de herfstvakantie een weekend naar Duitsland in Keulen met m’n vriendinnen. Toen Jolana aan het tennis spelen was, hebben we heel braaf zitten toekijken. We waren het na zo’n anderhalf uur beu en toen dachten we: ‘Hé, zullen we een foto shoot doen?’. Zo gezegd, zo gedaan, aangezien ik ALTIJD mijn camera bij me heb. We hadden niet zo veel tijd namelijk 20 minuten dus zijn we snel aan de slag gegaan. Ik wilde niet op de foto dus heb ik Tirza gefotografeerd en vandaag laat ik jullie de resultaten zien .Enjoy! Het enige wat je nodig hebt om zo’n foto shoot te doen is een mooi bos, het zonnetje, een Nikon J1 camera en een superknap getalenteerd model ( ja Tirza, ik heb het over jou ) 🙂

Enjoy Fall,

X. Josephine

PS: ik heb nog foto’s van de shoot maar die kon ik niet laden omdat mijn aantal GB op is. Is ga nog meer kopen en dan komen er weer nieuwe foto’s bij en weer artikelen.

4 thoughts on “Fall Fotoshoot

      • Ik ben inderdaad net begonnen met bloggen, ik heb eerst een tijdje een Blog gehad op Blogspot.nl en ben nu overgestapt naar wordpress.com. Wat leuk dat je mij volgt !! Ik volg jou ook !!
        Liefs, Maaike

Leave a Reply

