Cheshire Cat ketting + random pics

Ik heb een nieuwe ketting, maar niet zomaar een ketting, de ketting van de kat uit Alice in Wonderland! Ik vind ‘m echt heel cute en toen ik de ketting zag was ik verkocht. Ik wilde dit met jullie delen omdat ik denk dat dit wel mijn favoriete sieraad van 2012 wordt. Ik heb wat random pics genomen van de ketting en deze laat ik jullie even zien. Ja het zijn veel foto’s van 1 ketting, maar ik vind het leuk en laat ze met veel trots aan jullie zien šŸ˜‰Ā  DSC_4814 DSC_5012 DSC_5013 DSC_5020

De ketting mist wel 1 blauw steentje maar dat maakt deze ketting wel uniek en trouwens, erg zijn wel veel ergere dingen dan een glimmertje die op een ketting ontbreekt šŸ™‚

Deze ketting heb ik bij de Bijoux Brigitte in Duitsland gekocht voor 8,90 euro

Enjoy your day!

X.Josephine

Leave a Reply

