Givebeautyachance al 3 maanden :D

Hallo mensen! Vandaag is een hele bijzondere dag, want mijn site bestaat 3 maanden! Het is nu precies 1 seizoen geleden dat ik deze site begonnen ben en wat gaat de tijd snel! Ik vind het nog steeds superleuk om te doen en wil jullie even op de hoogte stellen van mijn site.

Ik had net zo goed zo’n artikel kunnen maken toen ik 1 maand aan het bloggen was. Waarom 3 maanden zo speciaal is? Gewoon, omdat het 1 seizoen geleden is en omdat het kan. En omdat ik er nu, vandaag pas echt bij stil sta dat mijn site al 3 maanden lang bestaat. Ik ga jullie een paar dingen vertellen over mijn site in getallen. Ik weet niet of het zo interessant voor jullie is, maar ik vind het wel altijd leuk om dit te weten van anderen. Dus dit zijn weetjes over mijn blog, maar dan ik getallen:

– In totaal ben ik 1.870 keer bekeken. Waarvan 1.579 keer in NL, 135 keer in België, 76 keer in de Verenigde Staten, 27 keer in Guatemala, 15 keer in Rusland, 10 keer in Duitsland, 8 keer in de UK, 4 keer in Chili, 3 keer in Brazilië, 3 keer in Spanje, 2 keer in Ierland en 1 keer in Canada, Mexico, Pakistan, Cyprus en Denemarken. Dat is een hele mond vol! En wat veel verschillende landen! Hoe zouden ze op mijn site zijn gekomen en waarom kijken ze überhaupt op mijn blog? Ik ben echt benieuwd…

-Mijn hoogst aantal bezoekers op een dag was een aantal van 87. Voor veel bloggers is dit weinig, maar ik was er in iedergeval superblij mee. Ik sprong de eerste dag al een gat in de lucht toen ik zag dat ik 20 keer bekeken was!

–  Ik heb 83 reacties gehad en 59 berichten gepost.

Ik weet niet wie me allemaal bezoeken, maar ik zou het leuk vinden als jullie een comment plaatsen en/of mijn site volgen

Ik wil jullie even bedanken voor het bezoeken van mijn site, daar maken jullie me echt heel blij mee :3

Enjoy my blog!

X.Josephine

One thought on “Givebeautyachance al 3 maanden :D

Leave a Reply

