Fashion trends van nu

Vroeger deed ik niet mee aan de mode, ik trok aan wat ik op dat moment mooi vond. Wat toen ‘in’ was trok niet mijn aandacht, dat is nu wel anders. Er zijn heel veel trends die nu in de mode zijn, één overeenkomst, I LOVE THEM ALL! Vandaag zet ik even op een rijtje wat deze trends zijn en wat ik er leuk aan vind. Natuurlijk kunnen leuke plaatjes niet ontbreken. Enjoy! 

Studs & Spikes

Eerst vond ik dit ordinair en goedkoop staan, ik had vooral een hekel aan tassen met deze dingen. Maar mijn mening is veranderd, ik zag allemaal plaatjes waarin studs en spikes leuk gecombineerd werden. Nu ben ik een groot fan met alles wat er mee te maken heeft, behalve die strakke ‘pitbullkettingen’ met spikes, dat is nog net iets te heftig voor mij. Nu heb ik een ketting met spikes, and i love it!

Kraagjes

Mijn moeder en oma hebben een goede smaak, maar soms vond ik ze iets te ouderwets. Dit komt omdat er altijd van die kraagjes aan die blouses zaten, die ik oudbollig vond. Ik kijk er nu toch heel anders tegen aan en ben ik hopeloos opzoek naar een mooie, beetje doorschijnende blouse met een kraagje. Ik heb wel een spijkerjasje met kraag, zeker één van mijn fashionfavorites!
Parels

Deze vond ik altijd wel mooi, vooral die oorbellen, maar ik had geen gaatjes in mijn oren dus daar had ik niet zoveel aan. Parelkettingen had mijn oma altijd in overvloed en vond het leuk, vintage en classic. Toch droeg ik ze nooit, ik wist ze niet te combineren en nu komen ze me heel goed van pas!
Mint kleur

Al een hele tijd en nog steeds mijn lievelingskleur samen met roodroze. Ik heb een broek, schoenen en vele nagellakjes in deze kleur. Wel een erg heftige knalkleur met fris blauwe tint, maar ik hou ervan!

Kruizen

Over deze trend zijn er heel veel meningsverschillen. Mensen die zeggen dat je dit symbool alleen mag dragen als je christelijk bent en dus gelooft in God. Ik geloof niet in God, wel geloof ik dat er iets boven natuurlijks is, iets dat verder gaat dan het heelal, iets wonderlijks. Maar ik geloof niet dat er een mannetje op een wolk zit, om het zomaar te zeggen. Even voor de duidelijkheid, ik wil hier niemand mee beledigen die wèl in God geloven, het is alleen mijn mening. Ik vind het kruis een heel mooi symbool en heb een ring met een kruis die van kleur veranderd, die ik zelf echt heel tof vind.
522351_491780900844487_369465383_n_largeEnkel laarjes

Ja, het zal jullie wel vervelen maar ik heb ook enkellaarsjes, met studs om precies te zijn. Ze staan erg leuk en zijn leuk te combineren. Ik heb er zowat elke schoenenzaak tot in de kleinste hoekje onderzocht en heb ze toen eindelijk gevonden. Ik draag ze erg vaak, één van mijn favoriete paar schoenen.

315548_375225505890975_191439689_n_largeGalaxy print

Ik heb een sjaal in galaxyprint, de kleurcombinatie van die verschillende kleuren blauw, paars en roze vind ik onwijs mooi. Ik heb nog oude zwarte vans liggen en wil hiervan vans met galaxy print maken, maar ik kom er nooit aan toe. Hebben jullie dat ook zo vaak, dat je vol zit met goede creatieve ideëen, maar op de een of andere manier ze nooit uitvoert? Hier heb ik vaak last van, ik hoop dat ik wel zo creatief ben om dit idee wel uit te voeren.
102316222754747711_b5KmzQI6_c_largeDip dye

Heel veel mensen zie ik hier mee rondlopen, en heb er zelfs over nagedacht dat zelf ook te doen bij mijn haar. Ik heb er toch voor gekozen om dit niet te doen omdat ik dan bepaalde kledingstukken niet kan dragen omdat het door die dip dye ‘way too much’ wordt. Als ik het zou doen, zou ik het in een rozerode kleur doen, because its pretty! Je hebt natuurlijk ook kledingstukken met dip dye, maar heb nog geen van zulke kledingstukken in mijn bezit. Hier komt waarschijnelijk snel verandering in.

Statement Sieraden

Deze sieraden zijn groot en opvallend en maken dus een ‘statement’, vandaar de naam. Ik vond deze sieraden vaak ordinair, goedkoop en ja, ik vond er niet zoveel aan. Ik vind sommige statement sierdan wel mooi, bijvoorbeeld; een hele mooie grote ring. Ik heb het dus leren te waarderen en weet ook hoe ik het moet combineren.

tumblr_l9m8b8hkoM1qc4f4eo1_500_largetumblr_m23f8k4li51qjokhzo1_500_largeSnorren

Misschien voelde je ‘m al aankomen, maar snorren zijn ook een trend. Misschien is dit wel de bekendste trend van al deze trends. Ook al zal de snor uit de mode gaan, ook al zou iedereen opeens snorren gaan haten, ik blijf de snor trouw. Je kan me beter vragen wat ik niet heb van snorren! Ik heb een portemonnee, tas, ring, ketting, sjaal, en hoop er nog snorren sokken en vele andere dingen bij te krijgen. Misschien dat ik er zelfs later een tatoo van neem, een kleintje dan hè?

Wat vind jij de leukste fashiontrend op dit moment?

X.Josephine

4 thoughts on “Fashion trends van nu

Leave a Reply

