12 december 2012

Vandaag is het een bijzondere dag, want het is 12/12/12! Ik hou van ronde getallen, en hou van het getal 12.  Ik kon het gewoon niet laten om hier een soort van vage ‘reminder’ te plaatsen. Ik weet niet wat mijn bedoeling is van deze post, ik wilde jullie alleen er even van bewust maken dat het een mooie datum is en hoop dat iedereen ervan gaat genieten!

Enjoy your day!

X.Josephine

One thought on “12 december 2012

  1. Ja, grappig dat wij dat allemaal mee maken. van 01-01-01 tot 12-12-12! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

Leave a Reply

