Mijn favoriete sieraden

Vandaag laat ik mijn favoriete sieraden van dit moment zien. Dit zijn dus zeker niet al mijn sieraden, maar deze vind ik op dit moment het leukst. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien. Enjoy! 

Ring met 3D bolletjes van Claires
Ring met goud/bronzen strik van Claire’sRing van Claire’s ( in de vorm van mijn logo )Handgemaakte armband uit GuatamalaUit DL, winkel niet bekendKetting met een schattig bronzen olifantje van AccessorizeEen snorrenketting, een hele grote, van AccessorizeOude ketting van de Primark, op de kleuterafdeling gekocht in de vorm van een hartjes lolly #geen commentaar
Ketting Alice in Wonderland kat van Bijoux BrigitteKetting met emotionele waarden van mijn oma 🙂

Ketting met gouden hartje van de H&MKetting met spikes van de H&M

DSC_5747_2

DSC_5748_2

DSC_5749_2

DSC_5750_2

DSC_5752_2

DSC_5755_2

DSC_5758_2

DSC_5759_2

DSC_5760_2

Een ring in de vorm van een kruis die van kleur veranderd! 😀

Dit waren mijn favoriete sieraden van dit moment…..

Wat is jullie favoriete sieraad?

X.Josephine

Leave a Reply

