My life in pictures december

Een hectische maand, december. Alweer de laatste maand van 2012, ik kan me het nog moeilijk voorstellen. En er is erg veel gebeurd en veel feestdagen hebben we inmiddels weer achter de rug. Het zijn niet veel foto’s deze keer, dit komt omdat ik teveel bezig was met het genieten van het moment. Enjoy!  Oud & Nieuw!

Wat hou ik toch van de Lush kerstcollectie met 50% korting :)

Wat hou ik toch van de Lush kerstcollectie met 50% korting!

Maak kennis met de Lush uit Rusland!

Maak kennis met de Lush uit Rusland!

Zo zag het eruit toen het voor de eerste keer in dit jaar sneeuwde, wauw :D

Zo zag het eruit toen het voor de eerste keer in dit jaar sneeuwde, wauw!

Eendjes :)

Eendjes.

*blown my mind* zoo mooi....

*blown my mind* zoo mooi….

Lekker ontbijt in hotel!Lekker ontbijt in hotel!

Theeleutjes drinken thee bij de bijpassende seizoen.

Theeleutjes drinken thee bij het bijpassende seizoen.

Kunnen jullie al raden wat dit is? :)

Kunnen jullie al raden wat dit is? 

Geen oliebol, geen appelflap maar een appelbol, Mmmm....Geen oliebol, geen appelflap maar een appelbol, Mmmm….

Mmmm, toast met zalm en kruidenboter...Mmmm, toast met zalm en kruidenboter…

Lekker in de kerststemming komen! :)

Lekker in de kerststemming komen! 🙂

Dit liedje draai ik non-stop of het nou kerst is of niet. Een geweldig liedje! :)Dit liedje draai ik non-stop of het nou kerst is of niet. Een geweldig liedje!

Ik hou van macarons, het liefst zo groot mogelijk!

Ik hou van macarons, het liefst zo groot mogelijk

Hebben jullie ook genoten van de feestdagen?

X.Josephine

2 thoughts on “My life in pictures december

Leave a Reply

