Dove Winter Care met amber geur

De winter komt er weer aan! Het wordt dus weer tijd om je huid goed te verzorgen tegen je droge huid. Nu heeft Dove voor de tweede keer een ‘Winter Care’ lijn in het assortiment gebracht. Dit keer met een heerlijke amber geur. De winter care lijn bestaat uit een body lotion, douchecrème en body butter. Ik heb alleen de body lotion niet omdat die niet goed werkt voor mijn huid en vond 7 euro best prijzig om dat voor een bodylotion neer te tellen. Want ik moet als kleine blogger gewoon alles van mijn eigen zakcentjes betalen. Ik hoop Ben je ook zo benieuwd of je met deze sneeuwwitjes van producten de winter doorkomt? Enjoy!

Zoals ik al zei, deze leuke verpakkingen vind ik echt eyecatchers, dat is ook de reden waarom ik deze beauties graag wilde uitproberen. Het is een sneeuwwitte verpakking met een heel sprookjesachtig roze etiket met sneeuwvlokjes, perfect voor het seizoen!

DSC_6461De douchecrème

Een hele lekkere geur, ruikt erg natuurlijk naar hun Dove zeepgeur met een finishing touch van een vleugje amber. Een lekkere subtiele en zachte crème geur, ik ben fan!

De body butter

Een lekkere body butter met zoete amandelmelk geur. De body butter voedt goed en is lekker stevig en niet vloeibaar maar ook weer niet te hard, eigenlijk zacht maar compact. De substantie plakt niet, voelt zacht maar voelt eerder mat aan zonder verdrogend effect. Het laat een laagje achter die snel intrekt dus niet dat je de body butter van je lichaam af kan schrapen. Laat een subtiele warme geur achter.

Winter Care douchecrème €3,49
Winter Care bodylotion €6,99
Winter Care bodybutter €2,29

De producten zijn LE (limited edition) en te koop bij het Kruidvat.

Wat vinden jullie van deze Dove Winter Care lijn?

2 thoughts on “Dove Winter Care met amber geur

Leave a Reply

