My glitters for the winters

Vandaag laat ik jullie mijn ‘Glitters for the winters’ zien! Het mag dan wel niet meer sneeuwen ( misschien ookal opgemerkt door de zonnige foto’s ), maar glitters zijn altijd leuk. Deze producten heb ik dit of vorig jaar december gekocht, dus je hebt nog kans om een kijkje te nemen! Ik hoop dat jullie dit een sprankelend leuk artikel voor jullie wordt. Enjoy! 
DSC_6520Ik begin met de Ginger Sparkle Shimmer Lotion van de Body shop! Voordat ik begin moet ik dt even zeggen: ‘Wat een über cute gingerbreadmannetje en verpakking!’ 😀 Ik word er echt helemaal happy van! Er zit dus gember in  en ook shea boter, wat er goed is voor de droge huid. Ook is het wel fijn om te weten dat dit merk tegen dierenproeven is 🙂Wauw, echt hele mooie gouden glittertjes, op deze foto lijkt het door de lichtval heel veel, in het echt is het een stuk minder maar wel mooi subtiel. De lotion trekt lekker snel in en voedt goed, maar voor korte duur helaas. Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik vind deze lotion ontzettend veel naar coca cola snoepjes ruiken! Je weet wel die cola flesjes, maar dan een warmere geur door de gember, yum!
Ik had hier zulke goede dingen over gehoord dat ik deze wel moest hebben!   Het zijn dus witte/zilveren vloeibare glitters ( die later wel opdrogen hoor ) voor je gezicht en décolleté. Ben benieuwd…Ik moet zeggen, glitters zijn wel echt heel moeilijk om te fotograferen hoor. Als ik mijn hand beweeg is het prachtig al die regenboogkleurtjes en regenboogpony’s oké dat slaat nergens op  .  Maargoed, ik vind ‘m niet zo’n goed succes op mijn gezicht, te veel glitter en als ik ‘m op mijn oogleden doe komt het heel snel in de randjes. Maar op je décolleté en lichaam vind ik ‘m super!
Hema is goed bezig met haar prachtige verpakkingen! Gouden glitters in zo’n mooie vintage flacon, je had ‘m ook in de zilveren variant maar ik heb voor goud gekozen. Voor gezicht en lichaam..

Doordat het glitters in poedervorm zijn ze perfect voor op je gezicht! Niet too much en op je lichaam zijn ze ook mooi, wel vervagen ze na enige tijd.

Conslusie: Die glitter poeder van de Hema is prachtig, vooral de flacon. De pearl drops hebben geen mooie verpakking, maar zijn heel zuinig in gebruik en heel pretty! Toch moet ik gaan voor de Shimmer Lotion van de Body Shop, de geur en de verpakking hebben mijn hartje gestolen 🙂

Ginger Sparkle Shimmer Lotion van de Body Shop 10 euro ( nu in de sale voor 6,50 euro )

Pearl drops van de Hema 8 euro            

Shimmering face and body powder van de Hema 6 euro

Welk product lijkt jullie het fijnst?

Leave a Reply

