Balmi Lipbalms

Ik dacht eerst dat deze lip balsems ‘Bambi lipbalms’ heette! Dat was goed mogelijk geweest door die mooie vrolijke kleurtjes, in de vormen van kauwgomballen en ping-pong balletjes. Het lijken op dupes van de EOS lip balms, maar deze zijn niet in NL verkrijgbaar en dat is voor mij, een mensje die niet via internet kan betalen erg handig (niet). Aangezien je deze wel gewoon bij de Douglas kan kopen is het misschien ook wel een tip voor diegene die liever niet via internet bestellen. Enjoy!  DSC_7324 DSC_7338 Ik heb alle lipbalms van Balmi gekocht die er waren ( niet opschepperig bedoeld 😉 Ze zijn verkrijgbaar in 5 smaken, geuren en kleuren:

– Blackberry/zwart: Deze ruikt ongelofelijk zoet naar zwarte bessen, meestal wordt ik hier erg misselijk van, maar deze kan nog net. Dit komt omdat deze geur me doet denken aan vroeger, die maken de sterke, zoete geur een stuk aangenamer.

-Strawberry/lichtroze: Minder zoet dan de vorige kan ik je vertellen, maar nog steeds zoet. Gelukkig ruikt ie niet al te chemisch en hou ik van roze verpakkingen!

-Raspberry/donker roze: Wow, ze hebben wel erg veel balms met bessen! Dit is mijn minst favoriet, bij deze geur krijg ik spontaan migraine aanvallen, te zoet voor mij. Jammer  want de kleur vind ik juist het leukst.

-Mint/ lichtblauw: Mijn favoriet! Ten eerste is dit naast roze mijn favoriete kleur en deze ruikt heerlijk. Het is geen zoete mint geur, eerder erg fris. Op het eerste gezicht leek dit een tegenvaller aangezien ik de combi van mint en zoet erg lekker vind, maar dat frisse kan ik nu wel waarderen! Het komt ook door de tinteling die ik voel als ik ‘m opbreng. Mmmm…..

-Coconut/wit: Een neutrale, natuurlijke en niet chemische geur. Met de geur van kokos, dit vind ik persoonlijk lekker, maar kokos is niet voor iedereen even jummy.

DSC_7354 De ingrediënten zijn voor alle balsems hetzelfde, behalve de geur en smaakstoffen dan.DSC_7360 DSC_7366De lipbalms zijn de koop bij de Douglas voor 5 euro per stuk.

Welke lip balm van Balmi is jouw favoriet?

X.Josephine

Leave a Reply

