Kiehl’s producten

Mensen, vandaag laat ik jullie kennis maken met het merk Kiehl’s! Toen ik bij mijn tante thuis was heb ik een product van Kiehl’s (de ultra facial cleanse ) mogen proberen. Ik moet bekennen dat ik razend enthousiast was over dit product en toen kreeg ik ook nog eens een cadeauset van Kiehl’s voor kerst! Ik vind de verpakkingen niet zo mooi, dus het merk was mij ook nooit eerder opgevallen. Ondanks dat de producten vrij prijzig zijn vond ik het toch een artikel waard. Stuk voor stuk aanraders! Enjoy!  DSC_6570 DSC_6574Meestal bewaar ik het toetje als laatst, maar dit product moest als eerst de aandacht krijgen. Dit product heet de: ‘Ultra Facial Cleanser‘. Ondanks dat er heel veel goede oliën in zitten maakt het mijn huid niet vet en niet te droog. Daar ben ik erg blij mee, want er staat meestal op: ‘Voor alle huidtypen’ maar is toch niet altijd even goed. Het maakt mijn huid helemaal schoon, fris en geeft een strak gevoel. Ook nog eens een super zuinig product want je hebt maar één klein drupje nodig per keer.
DSC_6575 DSC_6577 Mmmm, een heerlijke douchegel met heerlijke ingrediënten. Ik vind alle producten goed, alleen is dit mijn minst favoriet, de ‘Skin-Softening Body Cleanser’. Puur om het feit dat ik nog heel veel douchegels heb liggen en ik dan deze een beetje vergeet. Als je een goede douchegel nodig hebt, moeite hebt met wakker worden en je keuzes in douchegels beperkt zijn is dit een aanrader!DSC_6579 DSC_6583*geen woorden voor dit product* Oké ik moet er natuurlijk wel iets over vertellen. Als ik deze tonic, de ‘Ultra Facial Toner’ gebruik na mijn Ultra Facial cleanser dan is dit echt een wondermindel. Het maakt mijn huid superzacht voor lange tijd en met mijn gecombineerde huid komt dit zelden voor. Maakt niet droog, niet vet maar laat wel een mooie gezonde glow achter. Ik heb dit product 30 min. geleden getest, dus ik weet waarover ik praat. Dan weten jullie dat ik geen mooie verhaaltjes aan het ophangen ben voor een goed artikel. Ik zit telkens aan mijn huid te voelen * zachtheid*. Nog één dingetje, deze verpakkingen doen me denken aan het merk Philosophy. Dit merk heeft altijd van die leuke snoepige verhaaltjes bij elk product, nu staan hier de ingrediënten daarvoor in de plaats, maargoed, het zei zo.
DSC_6588 Ultra Facial Cleanser: Een lijmachtige substantie die daar ook subtiel naar ruikt op een natuurlijke manier. Het voelt eerst kleverig aan, maar zodra je het met een lauw warm vochtig washandje het eraf haalt krijg je er een mooi resultaat ervoor terug.DSC_6595 Skin-Softening Body Cleanser: Vooral de citrusgeuren ruik je erg sterk met pit en een beetje zoetigheid, ik merk de roze grapefruit helemaal. Een goede geur om mee op te staan. Voelt niet erg plakkerig en is niet al te dun.DSC_6597 Ultra Facial Toner: Maakt mijn huid heerlijk zacht en heeft een roomwitte waterige substantie met een neutrale geur.

Ik heb heel veel goeds geschreven over deze producten, laat dit een hint zijn om deze producten aan te schaffen! Ik vind het ook een fijn idee dat ze tegen dierenproeven zijn en natuurlijke ingredienten gebruiken, dan weet ik dat het tenminste goed is wat ik op mijn huidje smeer. Wel zo’n fijn idee toch?

Ik heb deze producten van mijn lieve tante gekregen in een cadeau verpakking, de prijzen zullen dus anders zijn dan de producten stuk voor stuk.

Hebben jullie al ervaring met Kiehl’s?

X.Josephine

One thought on “Kiehl’s producten

  1. Ha Josephine, fijn dat je zo enthousiast bent, ik ben ook een enorme fan. Ze hebben ook een kuurtje van vitamine C, supergoed maar helaas wel vijfenvijftig euro…..

Leave a Reply

