Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie ruikt er het lekkerste van het land?

Disney is weer terug bij de H&M! Ze hadden al eerder een Mickey Mouse collectie (die ik helaas gemist heb) uitgebracht en nu brengen ze producten uit van jawel, Sneeuwwitje! Ze brengen parfums, body butters en nagellak uit. Ik heb de parfum niet omdat ik ze te zoet en misselijkmakend vond, dus niet goed genoeg voor een review. Gelukkig ben ik wel tevreden met de andere producten. Enjoy!  DSC_7151 Het is dus een Disney appel! Kan iemand mijn vertellen waarom het dan de naam:’ Sugared Fig’ Heeft gekregen?DSC_7165 Het is een romige, lichte body butter, maar eerder een opgeklopte crème. Voor korte duur is ie voedend genoeg en het trekt lekker snel in. Daarnaast vind ik ‘m helemaal niet naar vijgen ruiken, je ruikt wel zoete appels en een vleugje warme kaneel. Je hebt appel kaneel vla met rozijnen, en dat omschrijft precies waar deze body butter naar ruikt. Mmmm..is ie niet schattig om neer te zetten?DSC_7201 DSC_7207 Ik begin met het nagellakje genaamd Silver Frost. Er ging wat mis waardoor ik de swatches niet heb op dit moment. Maar je kunt deze lak eerder als een mooie topcoat gebruiken, want deze dekt vrij slecht. Niet echt een aanrader, maar ik vond alleen al de verpakking het al waard om ‘m aan te schaffen. Ja, dat heeft Disney weer goed voor elkaar gekregen.DSC_7216 DSC_7217Snow White, dit lakje stelt mij niet teleur! De lak is vrij sheer na één laagje en dat mag ook wel doordat het mooie metallic glitters bevat. Na 2 laagjes heb je al volledige dekking, dit is vrij zeldzaam met budget glitternagellak.

Ik ben erg blij met deze producten en van mij mag de H&M nog meer Disney collecties in het assortiment brengen!

De body butter: 5 euro

De nagellak: 3 euro

Wat vind jij van de producten?

X.Josephine

2 thoughts on “Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie ruikt er het lekkerste van het land?

Leave a Reply

