Body Shop LE body butters

Ik hou van de Body Shop en ik denk dat ik niet hoef te vertellen wat het bekendste product is. Oké, ik doe het toch, het zijn de body butters! Ik heb er twee gekocht tijdens de grote kerst sale in de geuren: blueberry en raspberry,  blauwe bosbes en framboos. Inmiddels zijn er alweer nieuwe verpakkingen, maar omdat deze body butters alleen tijdens de grote sale’s verkrijgbaar zijn hebben ze nog de oude verpakking. Zijn jullie benieuwd? DSC_7024 DSC_7022 DSC_7003 DSC_7056 DSC_7059 Ik begin met de framboos body butter. Deze is voor de normale huid en bevat 200 ml, een grote pot dus! Het is een crème romige butter, ik vind ‘m fijn! Het heeft een erg zoete en toch zachte geur, maar het is niet echt een frisse fruitgeur. Ik vind ‘m lekker en de oude verpakkingen vind ik stiekem nog mooier dan de nieuwe.DSC_7034 DSC_7036 DSC_7032 DSC_7090 DSC_7079 Dan de body butter voor de droge huid: de blauwe bosbes. Deze is veel harder dan de andere body butter, logisch omdat een droge huid meer gevoed moet worden (harde butters zijn beter voor een droge huid omdat ze meer voeden  dan zachte). Ik vind de geur echt heel lekker fris en zoet! Ik heb al best veel body butters en ik ben van plan om als ze op zijn de bakjes te recyclen, misschien door er elastiekjes in te doen? Ik weet het nog niet, als je ideeën hebt laat het dan achter in de comments, vind ik leuk. Ik ben erg tevreden en dit is ook zo’n lekkere grote pot van 200 ml, ben benieuwd of ik ‘m opkrijg voor het eind van het jaar….DSC_7096Ik weet niet of ze nog te koop zijn bij de Body Shop, je kan ze helaas niet online bestellen. Ik kocht ze alle 2 in de sale voor 16 euro. Normaal zijn ze 16 euro per stuk, dus eigenlijk heb je dan 50 % korting! Als ze niet meer in de winkels te koop zijn kun je een kijkje nemen op Ebay.

Hebben jullie al ‘ervaring’ met body butters en welke is jullie favoriet?

X.Josephine

Leave a Reply

