My life in pictures Januari 2013

Eten, daar draaide het deze maand voor mij om. Het gehalte aan etensfoto’s is dan ook niet normaal, ik schaam me best wel dood. Ik heb kennis gemaakt met de mad hatter van Alice in Wonderland, veel gegeten en een winactie van Teske gewonnen! Van alles en nog wat dus. Enjoy! 

Mmm, doet deze hoed geen belletje bij jullie rinkelen?

Mmm, doet deze hoed geen belletje bij jullie rinkelen?

Die rare man met die hoed op Utrecht Centraal...

Vanavond op het menu: ongezond.

Vanavond op het menu: ongezond.

Een of andere nepkonijn in brand...

Een of andere nepkonijn in brand…

pizza maken, mmm....Het deeg proberen te rollen, met een wijnfles #falend

Ja hoor, lekker met het pizza deeg tegen het plafond gooien# kan gewoon.

Ja hoor, lekker met het pizza deeg tegen het plafond gooien# kan gewoon.

Echt über blij met de pizza!

Echt über blij met de pizza!

YUM! :D Misschien had ik toch beter een pizza verslag kunnen maken dan overloads aan foto's van pizza op de site zetten...

YUM!  Misschien had ik toch beter een pizza verslag kunnen maken dan overloads aan foto’s van pizza op de site zetten…

Alsof we nog niet genoeg hebben gegeten, maar Ben& Jerry's is gewoon hemels! :)

Alsof we nog niet genoeg hebben gegeten, maar Ben& Jerry’s is gewoon hemels! 🙂

*zucht* nog meer...

Ik zal de rest van de day after foto's jullie besparen, want het was echt te erg...

Ik zal de rest van de day after foto’s jullie besparen, want het was echt te erg…

Mijn nieuwe batman t-shirt met snor!

Granaatappel is zo verschrikkelijk lekker, lang niet meer gegeten!

Granaatappel is zo verschrikkelijk lekker, lang niet meer gegeten!

Ik lijk wel een blauwe smurf...

Ik hou van eten #overduidelijk

Stiekem, ben ik gewoon een blauwe smurf...

Stiekem, ben ik gewoon een blauwe smurf…

And i think to myself, what hat a wonder full world :)

And I think to myself, what hat a wonder full world.

Waarom krijg ik nou een dé jávu?

Waarom krijg ik nou een dé jávu bij deze foto?

Winter Wonderland dit!

Winter Wonderland dit!

OMGIE! :o

Die rode besjes springen er mooi uit!

Cute dekentje van mijn oma gekregen met Bambi erop, nou ja, Bambi's soortgenoten dan...

Cute dekentje van mijn oma gekregen met Bambi erop, nou ja, Bambi’s soortgenoten dan…

Gelukkig kan ik ook gezond eten 🙂

Pompoen soep, ziet er niet smakelijk uit, maar was echt goddelijk.

………..niet zo gezond………..

…………….wel gezond……………….iets te veel…

Mensen, ik heb mijn eerste win actie ooit gewonnen! Van Teske heb ik een oreo koekjes ketting gekregen!

De ketting met een echte oreo vergelijken, gewoon te blij.

Een superschattig coca cola blikje met ijsbeertjes! Red de noordpool en het milieu!

Hebben jullie ook een leuke eerste maand van 2013 gehad?

X.Josephine

Leave a Reply

