inspiratie artikel: Skinbeauty

Vandaag een artikel over tatoeages! Ik ben er niet zeker van of ik later een tatoo neem, maar dit is dan wel een inspiratie artikel voor de mensen die dat later wel willen. Als ik een tatoo zou nemen, dan een kleine schattige die een mooie betekenis heeft, die tijdloos is. Ik heb zelf al een ontwerpje gemaakt, gewoon voor de lol, nog niks serieus. Hier komt misschien later nog wel een artikel over online, maar voor nu…. Enjoy! 

Voor de mensen die een jeugdsentiment hebben met Peter Pan, ja, goede oude tijden!

tumblr_mfyvt3PGRG1qilffeo1_400_large

Deze vind ik erg gaaf en op een mooi plekje, alleen vind ik het niet zo persoonlijk…

Dit vind ik toch wel een van de gaafste tatoeages uit mijn rijtje, echt heel gaaf!

Kruisen zijn op dit moment in en ik vind ze leuk, voor nu. Wie weet zijn ze straks weer uit en daar zit je dan mee. Ik ben trouwens ook niet gelovig, maar hij staat zeker tof!

No words. Ik vind deze tatoeage iets hebben wat mij aanspreekt. Als ik ernaar kijk, zie ik de icoontjes die je op je mp3 hebt staan, maar het staat denk ik ook voor het leven. Het verleden, een stop ( leuke of erge gebeurtenis die belangrijk is ), heden, toekomst en een rewind knop?

Het bewijs dat tatoeages niet persé groot en griezelig hoeven te zijn!

Ik vind dat veertje zo mooi die overloopt naar vogeltjes die vrijheid moeten uitdrukken, en mooie tekst!

Dat Disney lettertype vind ik echt geweldig! Alleen is de tekst niet echt mijn stijl en een beetje vreemd…

Vroeger en nu nog steeds vind ik het zo leuk om paardenbloemen uit te blazen!

Geheime tatoeage, een creatief plekje…

Ik vind deze echt inspirerend, het lijkt wel alsof je een sleutel in haar kan doen en dat het dan zo’n levende barbiepop wordt, maarja, mijn fantasie hé? 

Leuk als je een vast leuk groepje hebt, cute!

Al zou ik erin hebben gezet ‘Love you to’ of ‘Ik hou ook van jou’ als reactie op ‘Fuck off’. vind het plekje echt geniaal!

Iets te opvallend maar wel pretty!

Kunnen jullie je nog dit plaatje herinneren? Ik weet niet of het hiervan komt, maar volgens mij is het de baby Simba van de Lion King…

lief!

Super cute Hello Kitty :3

Haha niet echt mijn stijl, maar ik kan er wel om lachen.

Het lijkt eerder op een litteken met dat witte inkt, maar I like!

Deze zou ik zelf nooit doen, maar wel leuk om naar te kijken!

Op de een of andere manier vindt ik sleuteltjes heel leuk.

Die uilenketting maakt het helemaal af!

Heb jij een tatoeage en welke is jouw favoriet?

X.Josephine

8 thoughts on “inspiratie artikel: Skinbeauty

  1. Ik wil zelf nog heel graag een tattoo hebben, maar ik wacht er nog even mee, totdat ik er helemaal zeker over ben. Bovendiem wil ik eerst mijn piercings compleet hebben haha!

    Thanx voor het plaatsen van de link bij mijn Spam Your Blog artikel, een tip voor jou is dat je misschien wat regelmatiger moet schrijven en nadenken over een aantrekkelijker lay-out?

Leave a Reply

