Hello Kitty parfum (kleine tip)

Velen van jullie zullen dit kinderachtig vinden, maar i love it! Ik vind Hello Kitty schattig, al ben ik niet zo’n persoon die alles van Hello Kitty zou verzamelen. Ik heb gewoon een obsessie voor mooie en schattige parfum flesjes en toen ik in de Claire’s was spotte ik ‘m al gelijk. De parfum is verkrijgbaar in drie kleuren: rood,groen en blauw. Ik koos voor de rood roze kleur,. Dit is een kleine tip en misschien cute voor valentijnsdag als kleinegeitje ( geen flauw idee hoe je dat schrijft, haha) Enjoy!

DSC_7946

DSC_7921

Het is een vrij kleine parfum en een doorzichtige flacon van glas. Ik vind het leuk dat het snoetje van Hello Kitty 3-D is en niet een plaatje op een parfumflesje. Wel vind ik de dop niet zo leuk, maar je moet ook niet teveel verwachten van zo’n klein prijsje 😉DSC_7922

DSC_7928

Zoals je kan zien kost de parfum 6,95 euro, vrij budget dus!DSC_7930

Het is een ‘Eau de toilette’ parfum en made in France, meestal is het made in China dus dat vond ik wel leuk om dat er nog even bij te vermelden. De parfum is vrij gewoon net zoals alle andere goedkope parfums. Hij ruikt erg zoet, maar gek genoeg word ik er niet misselijk van. Ik heb ‘m vooral gekocht voor het parfum flesje en ben tevreden met het product in verhouding met de prijs.
DSC_7937De Hello Kitty parfum kost 6,95 euro, verkrijgbaar in de kleuren: rood, groen en blauw en te koop bij de Claire’s.

Wat vind jij van Hello Kitty, kinderlijk of schattig?

X.Josephine

One thought on “Hello Kitty parfum (kleine tip)

Leave a Reply

