OOTD: Disney Wonderland

Vandaag heb ik mijn allereerste outfit of the day artikel voor jullie! Ik wilde dit al eerder doen, maar door gebrek aan tijd en iemand die tijd had om foto’s van mij te maken heb ik dit soort artikelen helaas niet eerder kunnen plaatsen. De titel kan je wel zien: Disney Wonderland. Dit, omdat het vandaag echt prachtig weer was en er heel veel sneeuw lag, en omdat het dus vandaag super mooi weer was (had ik dat al gezegd?)  Disney omdat ik een Mickey Mouse trui aanheb, en daar ben ik echt heel blij mee Enjoy! 

 

DSC_8196

DSC_8200

DSC_8227

DSC_8228

DSC_8232

DSC_8245

DSC_8264

DSC_8270

DSC_8274

DSC_8280

DSC_8301

DSC_8315

DSC_8332

 

DSC_8384

Sneakers: 25 euro bij het Beautylab event ( 70 euro in winkel in Haarlem )

Mickey Mouse trui: 10 euro bij H&M

Maria armbandje: cadeautje van een vriendin ( kun je overal krijgen )

Zwart armbandje met goud doodshoofdje en rozenkwarts: 1 euro bij het Beautylab event

Uilenring: 5 euro bij H&M

Zwarte broek: prijs en winkel onbekend

Love ketting: 8 euro bij Pieces

Blauw strik met stippen: 6 euro bij SIX

Wat vonden jullie van deze outfit en lijkt het jullie leuk om dit soort artikelen vaker te zien?

X.Josephine

5 thoughts on “OOTD: Disney Wonderland

  1. Heey, bedankt voor je reactie op mijn blog. ik vind dat je goed bezig bent, ga zo door! Misschien een kleine tip: een andere header misschien? Want deze is redelijk groot. Je ziet niet meteen iets van je blog en de site zal sneller laden wanneer het kleiner zou zijn.
    liefs xx

Leave a Reply

