Yves Roché LE body lotions

Vandaag test ik de body lotions van Yves Roché. Naast dat ik de verpakkingen erg schattig vond, vond ik de namen ook ontzettend leuk. Voorspelbaar en toepasselijk, dat wel, maar ik begin gelijk al trek te krijgen in iets zoets. Vanilla Lemon en Candied Mallows? Als ik nu jullie aandacht te pakken heb raad ik het aan om dit artikel even te lezen. Enjoy!

DSC_8006

DSC_8007

DSC_8031

De verpakkingen zijn erg leuk en vrolijk. Leuke kleurtjes, helemaal passend bij de geur en versierde versieringen in kerst thema. Het zijn namelijk kerst LE’s en misschien dat je ze nog met een beetje geluk in de winkel kan scoren, want online zijn ze helaas niet meer verkrijgbaar. Toch staan ze erg leuk voor bijvoorbeeld op je (beauty) tafel en het formaat is erg handig, zo kun je ze goed ik je handtas stoppen (wel eerst betalen hè?). De prijzen zijn ook hartstikke budget.DSC_8035

DSC_8043

De achterkant is niet zo goed te lezen op de foto’s, maar het komt er op neer dat het hydraterende crèmes zijn, tenminste dat is wat ze beloven. Het bevat Brassica Campestris Seed Oil. Dit is een combinatie van tungolie en raapzaadolie en zorgt voor een glanzende huid, dit is helemaal natuurlijk. Daar tegenover staat alcohol en parfum die ook in de producten verwerkt zitten. Misschien wel handig om te weten als je er allergisch voor bent. Voor de rest valt mij niets op aan de ingrediënten en bevat elke tube 75 ml.

DSC_8084

De bodylotions plakken niet, maar voeden ook niet. Dit valt mij een beetje tegen, maar je mag van zo’n klein prijsje niet veel verwachten. De roze variant: ‘Candied Mallows’ ruikt erg zoet en romig naar bloemen en marshmallows. Mijn favoriet ‘ Vanilla Lemon’ (de gele variant ) ruikt naar romige, zoete en warme citroen.  

De body lotions zijn LE, dus misschien niet meer verkrijgbaar of in de sale. De lotions koste 2 euro per stuk en te koop bij alle Yves Roché filialen.

Wat vinden jullie fijner werken, body lotions of bodybutters?

X.Josephine

Leave a Reply

