Happy Valentine’s day!

Vandaag is het valentijnsdag, voor mij als single een normale donderdag. Ik heb gewoon school, heb niets bijzonders aan of iets. Voor de mensen die geen valentijn hebben (zoals ik) ga ik een beetje proberen op te vrolijken. Het lijkt mij erg gaaf om valentijnsdag is een keer in Amerika mee te maken, want in Nederland lijken er maar heel weinig mensen iets mee te doen… Ik kreeg wel bij mij Starbucks koffie, koffie met een hartje. Maargoed, ik heb gewoon een paar leuke plaatjes voor jullie en ga een beetje zeggen hoe mijn dag vandaag gegaan is. Enjoy! 

Dit is hoe mijn dag er vandaag uit zag:

08:00 op school melden, want ik als luie doos was weer eens te laat.

08:30 bij de Starbucks ontbijten

10:00 school

16:00 klaar met school

16:45 shoppen

18:00 op bezoek

20:15  thuis, eten, huiswerk maken, aan blog werken en slapen (straks tenminste als het lukt en ik me kan bedwingen om geen afleveringen van series te gaan kijken)

Nou moet ik zeggen dat ik valentijnsdag best wel onnodig vind en een beetje awkward. Alsof je gedwongen wordt op die dag meer van elkaar te houden. Nu heb ik ook geen vriendje dus dat scheelt, maar ik vind het een beetje te geforseerd. Al kan het heel leuk zijn hoor, chocola en rode rozen krijgen, helaas nog geen ervaring met dat soort romantische verwen momentjes. Bij deze moet ik jullie ook even een update geven voor de volgende keer, want dan is het vakantie! Ik zit dan lekker in Oosterrijk te skien en weet niet of ik daar internet verbinding heb, dus ik denk geen of heel weinig artikelen te zullen plaatsen op de site. Ik hoop binnenkort al mijn eerste filmpjes te kunnen plaatsen, als Imovie een beetje meewerkt, misschien iets om naar uit te kijken?

tumblr_mi4v5fSYxn1qgprduo1_400_large tumblr_m7a7psZOhF1r4i14no1_500_large beleza27_large 387027_370889479674932_1539886828_n_large Zal ik even vertellen wat ik allemaal gegeten heb voor 20:15? Alleen een Cinnamon Swirl van de Starbucks en een mueslireep en ik had honger!

Op dit moment zit ik aan de M&M’s met valentijns kleurtjes om toch nog even in de sfeer te blijven. En ik had honger.n4e9ff35dceb68_large Haha, nou cupido mag mij wel raken hoor, alleen niet met een pijl maar met chocola of Ben & Jerry’s!tumblr_lz5kh2iVq91rppcyqo1_500_large Zoals ik vandaag al zij, ik was te lui mij vandaag echt valentijn achtig te kleden, maar anders had ik dit aangedaan:  DSC_8646 DSC_8652 DSC_8654 DSC_8672 DSC_8663 tumblr_mhxpl64Nh01rz0n0vo1_400_large Ooh, ik heb dus geen valentijn, (als dat nog niet duidelijk genoeg was) maargoed, Spooky ( de kat ) laat mij gelukkig niet in de steek. 

ZRbOv_large tumblr_m7ts83vUeY1rc8ecoo1_500_largeHeb jij een leuke valentijnsdag gehad?

X.Josephine

2 thoughts on “Happy Valentine’s day!

  1. He Josephine, ik zie in een foto dat jij nagellak van Barry M hebt!!!!!
    Weet je waar je die kunt kopen?
    Daar heb ik hele goede ervaringen mee.

Leave a Reply

