Tag: Little fashionable me

Vandaag heb ik een tag voor jullie die ik heb overgenomen van Jiami, namelijk de ‘Little Fashionable me’ tag. Het gaat over de kleding die je vroeger als klein meisje droeg. Ik ben de vele fotoboeken ingedoken en gekeken naar mijn outfit foto’s. Het was soms best lastig omdat ik vrijwel op alle foto’s samen met mijn tweelingzusje sta, maar zij wilt niet op het internet terechtkomen (ook al heeft ze wel 100 selfies van zichzelf op twitter). Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien! Ik vond het in iede rgeval heel leuk om dit artikel te maken en deze tag van anderen te lezen. Enjoy! 

Wat was jou vrolijkste outfit?

Ik heb voor deze foto met rood en witte stippen gekozen. De kleurtjes en stippen maken er gewoon een heel happy outfit van. Het grappige ervan is dat ik me nog precies kan herinneren dat de foto werd genomen, goede oude tijden.

Welk kledingstuk zou je nooit gedragen willen hebben?

Mijn god, als ik had geweten dat ik dit droeg op mijn zesde verjaardag en ervan bewust was geweest hoe ik er wel niet uitzag, dan had ik deze jurk gelijk voor iets anders ingeruild! Te groot, te ouderwets en veel té voor een zes jarig meisje. Al vind ik dat Peter Pan kraagje wel leuk.

Aan welk kledingstuk heb je fijne herinneringen? DSC_7779

Zonder twijfel deze drie. Ik kon, zo als gewoonlijk, niet kiezen welke foto ik moest nemen. Op de eerste twee foto’s draag ik jurken die ik het meest heb gedragen omdat ik ze zo mooi vond en ze lekker vond zitten. Op de derde foto gaat het mij vooral om het vest, die kan ik herkennen uit duizenden. Ja, naar deze foto’s kijken maakt me echt blij.

Bij wel outfit combinatie denk je op dit moment ‘nooh’

Ik moet eerlijk zeggen, het had erger gekund. Ik heb echt geprobeerd om te zoeken naar een falende kleurcombinatie, maar nee, zo erg was het niet. Ik heb voor de eerste foto gekozen omdat het teveel roze en rood is en ik dat vest, rokje en schoenen best wel lelijk vind. De tweede is gewoon heel simpel, ik hou niet van de kleur geel, al was het vroeger samen met de kleuren roze en blauw mijn lievelingskleur.

En welk kledingstuk vind je wel leuk? P1150764 Bij deze foto’s vind ik een paar dingen leuk. Op de eerste foto is het vooral de beige blouse die ik heel leuk vind en mijn moeder had mijn haar toen heel mooi gevlochten. Op de tweede foto sta ik er best wel als een kleine diva bij. Volgens mij heeft mijn moeder mij aangekleed, want ik zou nooit in staat zijn geweest dit bij elkaar te scharrelen. Misschien heel druk die dalmatiër print , maar die enkellaarsjes vind ik echt heel tof en op deze foto.P1150760

Welke outfit vond jij het leukst?

X.Josephine

Leave a Reply

